|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag har försökt att lägga in Svenska fartkameror från www.asebro.se på en lånad dvd där det redan finns andra fartkameror utan att lyckas. Jag använder asc filen och skapar en url och idx fil, men lyckas ändå inte. Är det rätt uppfattat att man kan ta en asc fil och använda asc2mk4 high och sedan lägga in den url och idx skapade filen eller måste jag göra någon mer förändring. När jag försöker läsa innehållet i idx och url filen med vedit så ser jag inte innehållet klart. Väldigt tacksam för tips |
|
|
Hej! Någon som har fått det att fungera med professional? |
|
|
Hejsan alla debattörer och bidragsgivare, är det ngn som har lyckats lägga in fartkamerorna i navin? Jag har DVD High 2007-1 och har kompletterat med en varanare från AD-teknik som fungerar kanonbra men skulle gärna få in positionerna i navin. Tips eller "action" är välkommet. Åker E39 med full update. Bosse J. BMW CS 185 H |
|
| yes,både pro o high | |
|
Bianca, detdär kan man ju tolka som att Du fixat frågan jag ställde. Är det ngt Du vill/kan vidarebefordra eller mot pekuniär ersättning fixa även på min bil? e-mail: bosse@bgj.se är en bra kontaktväg eller 070 516 2255 Hör av dig Bosse J. BMW CS 185 H |
|
|
Någon som har en IMG. fil på den senaste high skivan med kamror? PM mig. /K |
|
koppsnurr |
gå till Länk och följ instruktionen. det fungerar perfekt |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.