|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
Paap Reeder |
... guys! Vi har gått på en hook med denna tråden ... så är det bara ... men det har varit kul ändå. MVH /// Paap R |
| haha, ja vart tog "trådägaren" vägen..? | |
| Nej då, han är ute o provkör alla våra "tips"! (Och sedan kommer iofs ändå inte tillbaka hit, för han köper ju en SL55:a enl mitt tips...) :) | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Kul att se hur exalterade alla blev av att leka med tanken på vad man själv skulle köpa för 700k i vilketfall! =) MVH Patrik E24 ///Med prestanda Länk |
Paap Reeder |
... tyckte priset var "sådärlagom satt". 700 Kkr. Hade han skrivit 1 mille hade bluffen avslöjats på en gång. Han är en nog en blivande affärskomet! MVH /// Paap R |
| om du ska ha bmw hade jag köpt en 645ci | |
| Tycker det är lite förvånande att bara 2 personer sagt Z4 M, för 700k får man ju en fullsmetad sån plus lite pengar över till bensin och däck. | |
| eller varför inte nya m3:an | |
|
jag måste hålla med dem få som sa z4 M coupé. Ta en titt på den iaf tycker jag. Låt oss höra sedan vad det blev för bil ;) |
|
|
Tjena Grabbar!! O tack för alla tipsen... har följt tråden från sidan med stort intresse sedan jag skapa den.... Har nu för ett tag sen fått sålt lexusen, och efter det så har sökandet inenfierats.... Började dock med att införskaffa en audi 100 från -87....nybesiktad o funkar kanon(så långt) för 7500kr... otroligt att man får en fungerande, snål o stor bil för dom pengarna.... Men nu till saken... val av bil.... På slutet har det stått mellan en ny corvette zo6 och en lättare begagnad porsche 997 s.... och har bestämt mig för Porschen efter mkt tänkande och en del testande.... Men utbudet i sverige är litet så därför blir det att importera ifrån tyskland.... Har ett par objekt på gång... återkommer när bilen är hemma.... Ha d gott! |
|
|
Grattis till ett bra val! :) |
|
| Porschen kommer att hålla upp dina mungipor tills du säljer den ev en stund efteråt också. Dessutom kan du lätta bilen genom att montera bort backspeglarna, de enda som kommer ikapp här helikoptrar eller andra flygfän, de kan du spana på genom takluckan./ TP. | |
| Behåll Audin & placera pengarna i aktier... | |
| jag skulle hittat en begagnad z4 för sisådär 200 000 sedan lagt ut 50 000 på fälgar ,chassiförbättringar m.m.. resten kan man spara och sedan köpa en riktig superbil | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.