|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
[img]Länk [img]Länk [img]Länk [img]Länk [img]Länk | |
| Kan nån ändra [img] texten från länkarna så de fungerar trodde jag gjorde rätt !!! | |
| Vilken ångest man skulle få... | |
|
Länk Länk Länk Länk Länk / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Åhh fy fan vad jobbigt att se en M3 CSL i det skicket. Hoppas att föraren klarade sig oskadd. Fredrik Andersson Svenska M3 E30 Registret M3E30.se |
|
| tack UFO :) | |
|
Ja fy fan, de gör verkligen ont att se en CSL på det sättet. Det har ju onekligen modifierat det snygga orginalutseendet en hel del!! :( Hoppas föraren (och ev passagerare) klarade sig bättre än bilen! |
|
|
ligger ute på mobile om ett halv år.. Bil i Nyskick ;P |
|
|
Neeej! Ajajaj bara skrot kvar av den. Fan en borta tills framtida köp. Någon som har någon koll på hur många CSL som tillverkats och under vilka år? Mvh. Jimmy |
|
|
OJOJOJ så synd på den bilen . M som i Motor |
|
|
jimmye: Vet inte om de siffror jag besitter är rätt men jag har läst att 1400st CSL skall ha tillverkats totalt. Fördelningen var 900st gråa och 500st svarta. De fanns i modellprogramet 2003 och 2004. Vi fick tydligen endast 12st till Sverige via BMW vilket jag tycker är lite, de borde ha tagit in fler. Jag tänker definitivt köpa en om ekonomin tillåter i framtiden. Mvh Markuz |
|
|
Hoppas att de som satt i klarade sig, har aldrig sett att en fälg släpper från centrumet som höger fram. Daniel Länk När det händer så händer det fort, Autobahn |
|
|
Visst är det synd att det nu finns en CSL mindre, men samtidigt, vad är värst att någon använder bilen till vad den är tänkt till eller att någon köper den och låter den samla damm i något garage någonstans? Nu vet jag i och för sig inte hur duktig killen var, men med tanke på att han har en tjej med sig så kan man väl gissa att han ville styla, gå lite över sina kunskaper och det är ju då det händer, när man vill vis hur duktig man är. MVH Richard |
|
|
"men med tanke på att han har en tjej med sig så kan man väl gissa att han ville styla" Genom sig själv känner man andra, eller hur säger man ;) |
|
|
marcuz: Okej tack! Jag kommer också köpa en sån någon gång :) mvh. |
|
| Her er den, løp å kjøp......Länk | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Ser dyrt ut! Ingen position jag skulle trivas i!! MVH Patrik E24 ///Med prestanda Länk |
|
F-n, det är nästan värt att betala 30 kEuro för att bara ha den ståendes där hemma - trots skicket! Och att skryta med här på AP haha... :) |
|
hampe m3 |
Sani, hahahah klockrent |
manonegro |
Dummaste jag hört... Lägg till lite och köp en okrockad. |
| Manonegro : det va nog ett skämt =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.