|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
Mr 435 1602-72
2000 touring-72 2000 tii touring-72 323i Baur-84 328iM Coupé-97 525iM Touring Individual-95 Alpina B3 3.0-94 330e-20 |
groze: Nej, du ser inte någon karta på Navigationssystem "Business". bmw_jerry: Tillval 601, TV-funktion, finns inte till 1-serien. |
|
Sådär, nu är bilen beställd!!! =) Det blev en Safirsvart 120d 3-dörrars med ljus läderklädsel. Utrustning: 337 M-sportpaket 7AZ Advantage & Comfort i komb. Med M-sportpaket 420 Solskyddsrutor bak 470 Barnstolsfästen ISOFIX 488 Svankstöd för framstätena 522 Xenon 633 Radio Professional 676 Hi-Fi högtalarpaket LH Läderklädsel Boston 534 Klimatautomatik 320 Utan modellbeteckning 5DC Bakre nackstöd fällbara ?? 2-sitsigt baksäte met Metallic-lackering Nu återstår bara en lång och jobbig väntan på leverans. =/ Mvh Johan |
|
|
kan ju säga redan nu att elstolar hade nog varit värd pengen! (har haft bilen i snart 3 dygn...) Är det det ljusgrå lädret? (alaska tror jag det heter?) |
|
| Marcus555 är din 5-dörrars??? läste i bilsport att elstolarn i 3-d bilen var lite jobbiga eftersom det tog extremt långt tid att flytta på sätet så att man kom in i baksätet | |
| 5-d ja.. fick ingen facelift heller... | |
|
marcus555: Lädret har färgen "Lemon" |
|
| lemon låter spännande... fortfarande ingen som har bilder på det??? | |
|
Här är en film på interiören på en 1-serie med lemon: Länk |
|
|
Fabriksmonterad NAV är aldrig prisvärt! Satsa på en handdator med TomTom i istället och få t ex varning för kameror och dylikt... Kör själv med en HTC P3300 - jäxxligt smidig liten maskin med det mesta |
|
|
Då är specen klar på den lilla pärlan. Förutom M-sport och advantage så blir det Radio prof med Hi-Fi Högtalare Xenon(hoppas det blir led ljus bak som någon skrev här i forumet) Belysningspaket Fällbara nackstöd bak Velourmattor Komfort access Ja det hoppas jag ska räcka :) Lev hoppas jag på i maj men det verkar som dom inte vet så mycket om detta då byggnationen är något försenad av 3d faceliften Chiro |
|
|
Jag beställde en 120d 3-d förra veckan. Enligt säljaren skulle de ej börja produceras förrän i juni. Jag skulle få min levererad i månadsskiftet juni/juli. /Johan |
|
|
Det blir nog LED om du valt xenon. LED-bakljusen finns ju inte med i tillvalslistan för sig. I alla fall inte till 5-d. Kul att du valde comfort access. Det gjorde jag med. Verkar vara en kul pryl om än lite dyr:-) M v h |
|
|
Hallå Mumkas comfort access blir ju bra nu när nyckeln är så liten att den kan ligga i fickan hela tiden. Hade den varit som tidigare hade det inte varit någon ide tycker jag :) |
|
|
Håller med dig chiro. Dessutom så får ju start/stopp knappen en vettigare funktion. M v h |
|
|
Ingen som lagt till aktiv styrning? |
|
| Johan L> finns bara på 130i - iaf innan faceliften... | |
|
Jag har beställt en 120d 3-dörrars med följande spec: Montegoblå metallic Tyg "Network" Monacoblå Advantage Comfort Klimatautomatik Lättmetallfälg Stjärneker 222 16" Stöldlarm Xenonljus Det blir juniproduktion på bilen, och leverans runt månadsskiftet juni/juli. |
|
|
Ringde min säljare nu och min produktions start ska vara vecka 20 :) Så det är bara hoppas att inget strular. Chiro |
|
|
Marcus555 Saxat från Nyhetsidan: "Nya 1-serien är den enda bilen i klassen som går att förse med BMWs prisade Aktiv styrning som varierar utväxlingen i styrväxeln beroende på körsituation och fart." Det går även att lägga till i konfiguratorn för ex 120d |
|
|
jag la ju iaf in en brasklapp om faceliften =) my bad... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.