|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Länk =) Nån mer än jag som har problem med pixelbortfall även i mittkonsollen? Har nämligen ingen Navi.. | |
|
Förlåt, men de där fälgarna är verkligen gräsliga. Tur att smaken är fri. Pixelbortfall kan förekomma i alla displayer, det är vanligast i huvudinstrumentet men det förekommer i både radio och klimapanel (på alla BMW med samma typ av paneler). Tyvärr har jag för mig att reparation är svårare i radio och klimapanel (svårare att komma åt). Wilhelm Svenselius |
|
|
Ja, den verkar ju vara det. Har fått väldigt mycket beröm för dom av andra... Enklaste sättet är väl att byta ut instrumentet antar jag. Om man kan få tag på en fungerande på skroten. Har för mig att dom är ganska dyra om man ska köpa ny. |
|
| Snygga fälgar! ser mkt hellre sådana på en E38 är rostiga vinterhul som samtidigt är alldeles för små på en E38. | |
|
Ja, den ser ju inte så rolig ut nere i garaget nu när det står på 16" orginal =/ |
|
| Snygg bil! (Men 20" Alpina hade varit ÄNNU snyggare...) :) | |
|
Tackar =) Men jag bestämde att jag ville ha 20" chrome på en bil så det blev en E38... Köpte bil till fälgarna *haha* |
|
|
Hej BMW-Erik Jag tycker fälgarna är snygga. Själv har jag dock andra 20-tummare, i övrigt är våra 750:or mycket lika. Kolla själv, min ligger i galleriet. Ju fortare du kör-desto kortare tid utsätts du för risker! |
|
|
joholm --> Ja du, dom var verkligen snarlika :) Vore nångång kul att få ihop en 7-serie träff =) |
|
|
Absolut, kör inte på vintern dock. Ju fortare du kör-desto kortare tid utsätts du för risker! |
|
|
Inte jag heller.. Den står nere i garaget och väntar på våren. Ska väl erkänna att jag är nere och provsitter ibland ;) Kör BMW även på vintern men då i en rostig 316 med 3 extraljus. Pendlar 11 mil om dagen... |
|
| Får nog hålla med W2k. Jag vet nog aldrig att jag gillat större än 18"-19" och speciellt inte krom. Känns lite som om större hör hemma på SUVar. Typ fetpimpad Escalade och liknande ;). Men det är ju bara vad jag tycker och är ju bara kul att alla inte tycker som jag! | |
|
A Lind ---> Jag ville ha nåt som såg stort ut på en E38:a och det blir väldans mycket gummi om man ska ha 18" =) För att inte tala om orginalhjulen. 235/60 R16 har jag på dom... |
|
| Jo kan tänka mig att 16" kanske ser lite fånigt ut. Fast komforten lär vara fin då =). Fet bil annars även om vi kan ha olika åsikter om fälgarna ;) | |
|
kan väl hålla med om att 20" naggar lite på komforten =) |
|
|
Jag har 18" m-paralelleker på min :P, ser inte stora ut alls på bilen. Min bil: Länk Riktig Pimpwagon blire med blingbling fälgarna! MvH Tompa |
|
|
Hej A Lind Skillnaderna i komfort är på min 750 knappt märkbara mellan 16", 18" och 20". Enligt min erfarenhet påverkar typen av däck samt fabrikat mer än storleken. Ju fortare du kör-desto kortare tid utsätts du för risker! |
|
alain |
jag vet inte om jag skulle har 20 kromad fälgar TP det verkar som att din bil är tvinling med min, jag har dubbla glas på min, har du det också eller har jag missat? MVH ((Alain)) bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
|
BMW-erik: Tyckte fälgarna gav ett "coolt" stuk på bilen! Var själv lite sugen på kromat, men var lite tveksam till att "överdriva", så jag köpte Koya Magic Länk som har högblankpolerad fälgkant. Gyllene medelväg kanske :) Jag undrar över dina blinkersar.. är dom helt klara eller är dom lite röktonade? Är lite i valet o kvalet vad man ska köpa.. De jag har nu är vita och hyfsat fräscha, men inget klarglas. Ett tips är förresten att sätta in såna här "magiska" glödlampor som blinkar orange men ser ut som silver eller skimrar i blått beroende på ljus. Här kan du se mina: Länk Gammal bild, så där är inte nya fälgarna på. Jag håller också med någon av de föregående talarna att däckfabrikat och kanske mest slitagenivån på däcken spelar nästan större roll än gummimängden. Jag bytte från 18 till 19" och fick avsevärt bättre komfort. |
|
|
Johan_S: Dom är rökfärgade och klara.. köpta hos Hova.. =) |
|
alain |
john_S du ska ha rökfärgad och klara som säger också BMW-Erik. Det du har är för ljus i förhållande med färgen från din bil. köpte mina också på Hova, och passa det på för att köpa nya glas fram (båda sidor) och nya bakljus. leverans tid, 4 dagar, mycket nöjd. MVH ((Alain)) bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.