AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
5.639

330 iA Touring- M-sport. Estorilblå -2001

Sida 3 av 3
Visa användare
422
Palle
330i Coupé-07 E-92 Sparkling Graphite Metallic
Så nu har han provkört och synat bilen, jag får besked imorgon förmiddag.
Pris: 120 000
Visa användare
422
Palle
Bilen är SÅLD för 120 000:-

I morgon skall jag hämta min E-91 Touring :)
Sp
3.093
Spajjjs
330e Touring -22 Mineral grey
Grattis Pål ;)

// M.V.H. Daniel
Ze
93
Zebulah
330i Touring -04
Grattis

Gissa om vi haft diskussioner här hemma. Vi lyckades enas om att estorilblå nog är en godkänd färg men sen har vi haft diskussionen angående automat eller ej. Nu slipper jag den och troligen en snöplig prestigeförlust :-)
Gratulerar till en bra affär
Visa användare
422
Palle
Daniel: Tack! Men vem är Pål :)

Zebulah: Tack, men det känns vemodigt, har haft den i 4 år och ser man då en annan köra iväg så känns det i BMW-hjärtat :)
Han som köpte den tyckte färgen var snyggare i verkligheten än på biderna.
Ok hoppas du hittar en annan, lycka till!

turbo: Tack! Men jag är inte riktigt nöjd med priset, den var verkligen fin med m-sport och 135M 18" men men :)
Ze
93
Zebulah
330i Touring -04
Palle:

Utan tvekan tycker jag att priset var lite för lågt men om man vill köpa något nytt så är man tvungen att bita i det sura äppler ibland. Nu har färgdiskussionen hemma gått så långt att silverfärgade är lite nja, svarta är lite nja medans blåa är tummen upp och då kulörer som tex estorilblå och topazblå men inte den som är mörkare tror att den heter orientblå.

Visa användare
422
Palle
Zebulah:

Ja i detta fallet så fick jag bita i det sura äpplet, denna jag köpte igår fick jag bara reservera till nu på fredag, sen skulle de ha 15% i handpenning, så jag valde att gå ner i pris på min, hehe efter 4 år med automat så kör jag nu manuell, fick motorstopp ett par gånger igår :) men känns bra med manuell tycker jag.

Har du hittat någon 330 ännu?

Ja Orientblå heter den, den är mer åt det mörka hållet.
Ze
93
Zebulah
330i Touring -04
Har några som jag är intresserad av och enda invändningen är att de gått lite för mycket för helst vill jag ha en som gått under 10000 mil men som sagt några tusen välskötta mil till är inte hela världen. Har också hunnit med att provköra 320, både 150 och 170 hk, och en 325 och steget mellan varje "effektklass" är märkbar. Och från en 325 till en 330 är det egentligen två steg (2x20 hk) så det är synd att jag inte hittar någon i närheten att testa. Den lokala Merca-handlaren fick in en 330 Touring dagen innan vi drog till fjällen och sålde den samma dag som vi kom hem från fjällen så den hann jag inte ens testa :-(. Nåja har i alla fall två stycken som jag velar mellan just nu och jag hade tänkt slå tärning mellan dem och åka ner på torsdag på vinst och förlust och titta på den ena men jag fick inte ledigt från jobbet.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.