AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
1.741

BMWPower Träff (igen) =)

Sida 2 av 3
netsix
STEPHAN

Tror inte att någon skulle förstå då, inte ens jag. Riktig urgotländska är hyroglyfer för mig med, än mindre förstår jag när dom pratar så.

/netsix
Richie L
Tyckte det var skittrevligt igår!
Hänger på nästa onsdag igen men röstar
också på maltes förslag att få ihop karavanen
lite innan brostugan.

Tobbe

Var och när kommer bilderna/filmerna upp?
Eller mailar du?

Koffe

Nu kan du inte säga nått om mina lampor.....
Skulle hämta en polare på shell-macken i solna
så nu lyser mina bromsljus så fint ... hehe
(Användr iof bromsen mkt mindre än gasen ;)

Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet!

BMWCS #04797
Richie L
Bruno

Jo bmwcs har sina träffar varannan måndag
på brostugan. Det drar igång 13 maj.

BMWCS #04797
Ko
663
Koffe
320iC -93
Som sagt: Mkt trevligt igår... Var vi 22 bilar i karavanen när den startade? Nån mer än jag som försökte räkna?

Richie: Hehe... nä, nu fick jag ju inget å påpeka längre =)

Ang. nästa onsdag: Det fetaste är ju om vi kan parkera tillsammans vid Brostugan. Dett kräver ju dock att vi kommer dit tidigare än igår, vilket är svårt då många jobbar (inkl. jag)

Jaja, det löser sig väl =)

//Koffe
Tja!

Bilderna är på G! Måste dock rensa lite regnummer först =) Det blev tyvärr inte så många bilder. Trodde batterierna skulle ta slut då jag filmade rätt mkt. Men men... På onsdag så kommer jag ta mycket mer =) Kan knappt vänta. Jag kan nog va vid drottningholm runt kl. 17.30. Om vi väntar in alla till 18.30 så är vi vid brostugan runt 18.40. Det var någon här som sa att det fanns mycket plats runt kl 18.30. Tycker också att vi kan träffas någonstans efter brostugan så kan Peter med M3:an filma med sin fina DV-kamera =) Jag tror vi va runt 30-35 bilar igår vid haga forum man dock tror jag nog att inte alla följde med till Brois. Vi kan väl försöka vara ännu mer till den 17:e? =) Vad tycker ni? Hinner vi åka från Drottningholm 18.30?

Mvh Tobias
Richie L
Hoppas vi blir ännu fler nästa gång :)

Att starta 18.30 kan ju vara lite småstressigt men
hur ska vi lösa det så att vi får med alla.

Ska vi ställa oss glest och sedan vänta in eftersläntrarna och få in dem i ledet. Lite fräckt
men det kanske går om det inte är mer än ett par bilar
som inte kan dyka up tidigt.

BMWCS #04797
Om du menar parkering Richie... Då kan vi parkera på grusparkeringen längst in. Där Fisher ställde sig. En polare som kom dit igår kl 18.30 sa att det bara fanns runt 5 bilar där då =) Hoppas att alla hittar till Drottningholms parkering =) Har inte varit där själv men det ligger ju precis efter brostugan.

Mvh Tobbe
Hej igen! =)

Nu har jag laddat upp bilderna. Har tagit bort/ändrat de regnummer som syns. Hoppas jag kom åt alla, annars är jag mycket ledsen för att jag inte gjorde det. Synd också att det inte är 100 procentig kvalité på alla bilder. Detta p.g.a. vissa togs i mörker. Om ni vill ha tag på bilderna som är 1024x768 stora och har lite bättre kvalité än dem som finns på länken så kan ni maila mig på: bmw.power@telia.com eller skicka ett ICQ-meddelande. Lovar att jag ska ta mer kort nästa gång. Främst mer på varje bil. Här kommer länken. Hoppas den funkar, det gör den för mig iallafall...

Länk

Vi ses på onsdag =)

Mvh Tobias
Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
Dåligt av mig att inte komma :( särskild eftersom jag efterfrågade en träff.

Om nästa träff blir vid Drottningholms slott´s parkering skulle jag vilja ge ett förslag.

Det finns två parkeringar. Dels den som ligger innan slottet, man åker in vid pressbyrån tror jag. Denna kan det vara en del bilar på. Kör man förbi den första parkeringen ca 500m( fortsätt på stora vägen alltså)så finns en mycket stor parkering där oxå. Kanske det var den du menade?
Japp! =) Den som ser ut som en rund plätt på kartan. Man kör helt enkelt förbi slottet och sedan är parkeringen till vänster om man kör på stora vägen. Hoppas alla som var med igår kommer (och mer såklart) =)

Mvh Tobias
Visa användare
ProPro-medlem
2.226
Jörgen
530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :)
325 E30 Cab-93a
750i-96
750i-90 Sv.såld 6200mil.
ja, ännu har jag inga förhinnder, så jag ska försöka dyka upp oxå...

mvh Jörgen
Dino
Ligger inte Drottningholm inne i stan ? eller ? isåfall kan väl nån komma med en vägbeskrivning som förra veckan om det nu blir fastsällt att vi ska ses där.

M-MotorSport
Om vi möts på den bortre parkeringen vid Drottningholms Slott mellan 17:30-18:30 på onsdag och sen dundrar på kolonn till Brostugan som ju bara är ett stenkast bort, låter bra tycker jag. Vad tycker ni?

Länk
järnet
Dino,

du tänker nog på Drottninggatan. Överskottsbolaget ligger i Solna. Jättelätt att hitta dit. Restaurangen där har bra mat, trevliga människor som sjunger och dansar.

Husvagnen parkerar du hos mig på husvagnskampingen.
Gå in på www.gulasidorna.se
Välj Karta & Vägbeskrivning
Skriv Drottningholms Slott
Tryck på sök och du får allt du behöver.

Länk
Dino
Oki , Tack ska ni ska .

M-MotorSport
Tja! Tror nog att Slottet ligger ngn kilometer från brostugan... Som sagt så tar vi den stora parkeringen efter slottet. Om Micke R vill beskriva vägen dit från t.ex. Norrtull så vore nog ett par personer tacksamma. Du är ju trots allt kung på att skriva vägbeskrivningar Micke! =) Blev ni nöjda med bilderna eller tycker ni dem blev för små???

*Nu ska jag sussa* =)

Mvh Tobias
Dino
Jag undrar kan inte BMWPOWER sidan lägga en katalog just för alla bilderna som vi tar från träffen ställe för att de ska ligga litte här o där skulle vara roligare att ha allting samlat eller ?

Tobias , Tack ska du ha för korten förresten :))

M-MotorSport
Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
Hoppas alla köper en varsin nummerplåtshållare, så att andra ser vilken samhörighet vi har! Tyvärr lär inte den läckra bimmern dyka upp på onsdag heller. Lackeringen dröjer ännu ett par veckor. Att det ska vara så svårt att få tid hos lackarn..
Trevliga bilder. Tack för dem :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.