AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
1.742

BMWPower Träff (igen) =)

Sida 1 av 3
Hej allihopa!

Fasiken va kul det va att ses vid Haga Forum... Kom så jäkla många Bimmers! =) Många mer än vi hade trott! Nackdelen va ju den att vi tappade bort varann efter haga forum. Ett förslag från min sida är om vi kan träffas vid parkeringen vid Drottningholm Slott ganska tidigt nästa onsdag =) Då är det bara att köra någon kilometer. Vi kanske kan börja att samla oss där vid runt 17.00 och glida in på brostugan 18.30. Hoppas att vi blir fler nästa gång. Vad tycker ni? Är nästa onsdag en bra dag eller ska vi ta någon annan?

Ha det sålänge!

Mvh Tobias
Bra träff!
Kul att de var så många som kom....
Kul Å se vad det är för folk som döljer sig bakom smeknamnen!
Redan nästa onsdag?? Tycker jag låter lite för tidigt.
(bara min åsikt asså)

Danne
Tja, varför inte?? =) Vore kul om vi kunde köra mer också... Kanske lite efteråt. Kul om vi kunde filma lite. Vad tycker ni andra?

Mvh Tobbe
Lassen
låter kul ja e´ me nästa onsdag om det blir av...

Cab förstås
ma
272
marbjo
325cab-91
nästa onsdag låter bra då har jag chansen att komma
Som sagt var det kul att se några av er och era åk i verkliga livet. Jag är med nästa onsdag!

Länk
järnet
Tobias,

kan vi inte ses vid Överskottsbolaget i Solna då?

som sagt, bra käk och möjlighet till lite dans för dem som vill.

Som sagt så vill vi slippa stadstrafik om vi ska till brostugan. Ska vill köra i en karavan så är det nog bäst om vi börjar borta vid Drottningholm-slott. Sen efter brostugan kanske vi kan dra å käka lite gott å dansa =) Det hade ju inte sett lite dåligt ut om vi hade kommit in alla samtidigt på brostugan idag. Slottet verkar bra. Sen kan vi ut å köra så vi kan få lite bra film. Skulle vara kul att göra en BMWPower Sweden (video) =) Men som sagt om nästa onsdag e bra så måste vi bestämma en tid. Vad tycker ni? Nu ska jag sova efter en lång och lyckosam dag =)

Mvh Tobias
Järnet: Helt seriöst alltså, nu är det inte dans och käk vi är ute efter utan bilar och liktänkande, så slit på dig träningsoverallen och häng med till Brostugan nästa onsdag ;)

Länk
järnet
suck!

Ja ja..jag får väl ge mig då. Jag bor på campingen bredvid Öveskottsbolaget så jag tänkte att det kunde va kul om ni kunde komma hem till mig och se hur jag har det.

Jag skall försöka komma nästa onsdag. Inga jäkla tråkningar om min mustasch och träningsoverall bara.

Lovar ni det?
netsix
Är det inte lite tidigt att träffas redan 17.00. Många jobbar ju till senare, bla jag :( slutar inte förrän 18.00 .

/netsix
järnet
Överskottsbolaget stänger 19.00 på vardagar, tror jag.

Skall kolla och återkommer!
Dino
Kom precis hem :)) åkte till jordbro efteråt men farbror blå hade stoppat det roliga :P .

Kul var det verkligen också "på träffen"

M-MotorSport
Dino
Tobias , förresten skulle vara tacksam om du kunde ge mig addressen till BMW träffens kort . alltså bilderna som togs :)) tack

M-MotorSport
Vi kan väl synas vid Drottningholms Slott mellan 17:30-18:45 på onsdag så åker vi på kolonn bort till Brostugan.

Länk
Fi
113
Fischer
M3 3,2 Coupé -99
Alpina B3 3.0 -95
Kom tyvärr lite sent till "BMW-träffen" idag=( Ska komma i tid nästa gång. Kan säkert komma på onsdag. Ska försöka få med fler BMW från Enköping och Uppsala också. /Peter (Estorilblå M3 -99)

---> M POWER <---
netsix
Maltes förslag låter förträffligt.

/netsix
Liten kommentar bara.
Ni är medveten om att onsdagar i normala fall
är hojkväll på brostugan?. Det var mycket folk igår
men det kommer bli fullsmetat så fort det blir varmare
ute och alla hojåkare får glassabstinens
ST
2.827
STEPHAN
Alpina B10 BiTurbo -06
BMW M5 -91
BMW M3 -97
Då "möts" vi här igen....Trevligt att träffa alla och se resp. bilar. Gillar Tobias förslag på att ev. göra en video med massa BMW´s. Själv åkte jag vid 20-tiden igår, mest p.g.a. avsaknaden på värmen och att det inte hände så otroligt mycket mer och folk var på väg därifrån.
Netsix: Tycker du ska skriva på gotlänska också så man får klura lite!!:)
Ha det gott så länge och så ses vi nästa Onsdag också!

M V H
Stephan
Dino
Igår så kom vi fram vid 19.00 tiden till brostugan men det var redan nästan fullt där , så kan vi inte åka litte tidigare mot stugan och dessotum om alla kunde samåka därefrån till Jordbro , för igår var det ganska kul på motorvägen dit då vi var några som åkte men tyvär så saknade jag min BMW caravan som jag hade på vägen till stugan . orkar alla förlja med till jordbro o kolla på litte race också eller ?

M-MotorSport
Läste i BB igår att det brukar vara varannan måndag som gäller för BMW (jämna veckor)vid brostugan..

/B

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.