|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Tretretti - Absolut, jag maler ett mantra "du ÄR rädd för M5:or, du VILL inte ha den"... :) Det gröna lädret är verkligen magnifikt. | |
|
är det något som inte stämer med färgen jag förstog ej riktigt vad du mena med att det ej finnes m5 i den kölör.. putte,m |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Den är oxfordgrön som är en metallic mörkgrön inte British racing green som är en icke metallic mörkgrön kulör. ///MVH Hasso Länk |
|
Måste säga att den är helt i min smak, mycket fin. Daniel Länk När det händer så händer det fort, Autobahn |
|
Buspelle |
Kanonläcker och lite speciell för att vara M5a. |
|
Damn! fler som fått upp ögonen nu märker jag =) Har kikat på den ett tag nu...o funderar på att åka och titta på den... aja.....vi får se.. |
|
|
ingen lättsåld färkombination...därav priset M5-99 samt Skyline R32 GTR |
|
| nu kanske jag ser fel men ser det inte ut som en lackskarv på den bilden med dörrgången? | |
|
Hej på er, jag köpte den gröna M5an i söndags! Och den är verkligen "mint condition" som annonsen påstår. Killen som ägde den köpte den i Tyskland för cirka 135000 DM 1999 (kvitto finns). Och i söndags sålde han den alltså till mig. En ägare, och troligen ingen racerförare heller. Medelålders, kanontrevlig kille. Idag kör han en ny RS4a, och har flera andra bilar, och har nog inte behövt köra så särskilt mycket med varje bil, därav de låga milen. Fullservad, i kanonskick. Bytt ena LMMen, fixat VANOS. Lacken är oxford grönmetallic, läderklädseln är brittish racing green tror jag. Ingen rost, har stått i det garage hela tiden. Jag är kanonnöjd. Hade en -02 330i Touring innan, och prestandan är inte ens i samma land...vilken enorm skillnad... |
|
|
Grattis till en fin bil och inte en alldaglig färg på en m5:a som synes i varje gatuhörn. Unikt, mao. "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
|
GRATTIS, verkar vara ett bra köp ! Lycka till !! |
|
|
Tack tack! Jag är mycket nöjd än så länge. Självklart är bilen inte ny, men den känns bra mekaniskt och är i princip helt fri från skavanker, såväl inne som ute. Men vad vet jag? Den är kanske egentligen voltad, riktad, skuren och totalrenoverad? Jag har ju _egentligen_ ingen aning... Och personligen är jag extremt lyhörd för ljud som jag inte hört förr..."vad knakar där?"..."vad är det där för vinande?"..."vad fan var det för smäll?" osv osv...och jag har ju heller inga tidigare referenser från M5or, så ALLA ljud och egenheter är nya för mig, och KAN ju vara indikationer på allvarliga fel :-) Hehehe...vi får se. So far, so good iaf. Grymt drag iaf. Jag hade en Impreza förr, och den var likadan upp till 100kph, men sen dök den. M5an bara fortsätter och fortsätter. Riktigt imponerande! |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Vad trevligt att höra att bilen motsvarade förväntningarna, vi som har lite år på nacken uppskatter en klassisk kulör och träinredning :) En riktigt snygg bil. M5 är en imponerande helkul bil helt klart. ///MVH Hasso Länk |
|
putte,m tänkte bara tipsa om en m5 i samma färger som den du tittat på tyvärr vet ja inget om den..."kan" va billigt...Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.