|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag skulle vilja ha BMW loggan i min mobil Var kan jag hitta det ? (sonny ericsson 750i på jobbet o en k610i hemma) 320 Touring -04 | |
|
Jag har ett BMW tema på min S-E W810. Hittade de på www.mobil9.com ///Micke Länk |
|
|
Jag har BMW loggan på svart bakgrund i min. Jag har gjort den själv..dvs fotat o förminskat. Om du har möjlighet att ladda in från datorn till telefon så kan jag maila den mvh Göran |
|
|
Jag var ju inte inblandad i tråden men såg detta och blev intresserad. Om du skulle vilja vara vänlig och skicka den vore det roligt att få testa. Jag kör redan med bmw-skinn i winpamp, så det är väl lika bra att löpa linan ut så att alla vänner får tillfälle att håna mig. :) vonfransson@yahoo.se Mvh Mikael |
|
|
Ja tack Göran maila den till mig :) tords.mejl@telia.com Tack! 320 Touring -04 |
|
|
kolla din mail:-D ///Göran |
|
|
mikaelodoris du har oxå mail |
|
|
Forry: Tackar. Mycket stiligt det är som att få en ny telefon. :) Mvh Mikael |
|
|
Kul att du gillar den:-) Helt klart skall man ju ha BMW-loggan i sin nalle. ///Göran |
|
|
Hej Satt som en smäck i svart 750i Tack ! /Tord |
|
|
Perfekt:-D Kul att vara till hjälp ///Göran |
|
|
Jag har hållit på och knåpat ihop ett tema till min K800. Så här ser det ut för tillfället: Länk har inte gjort klart än men det syns lite hur det kommer bli i alla fall. ///BMW - Was sonst! |
|
|
Snyggt hur gör man det ? vilket prg? Vad skiljer K800 O 750i ? /Tord |
|
|
Jag använder Themes creator från SonyEricsson Länk Och Gimp Länk Är lite större skärm på 800an mot 750. ///BMW - Was sonst! |
|
|
Snyggt JohaE! Funkar det till min w800? Skulle vara kul och ha! / Leon |
|
|
Nej det funkar inte till w800, den har samma skärm som 750in. Vill nån prova temat så finns det på min sida: Länk ///BMW - Was sonst! |
|
|
testade på min cybershot, funkade tyvär inte :( det var jävla sjysst alltså. det är jävligt svårt och göra teman själv eller? finns det inga bmw-tema till ericsson på någon annan ställe? snyggt alltså, snyggt. den man som beter sig som ett odjur slipper pinan att vara en människa. |
|
|
finnen318is: Titta lite längre upp i tråden ///Micke |
|
|
Hittade bra BMW tema på www.zedge.no till min W800, men till min k800 har jag inte hittat. provade ladda ner den som JohanE hade gjort men filen är på 0 byte när man laddar hem den har du lust att kolla ifall länken är rätt. ///Johan |
|
|
Ok, provar med nya länkar. Gjorde en till K750 också, samma som för k800 men med mindre bilder. K750i: Länk K800i: Länk ///BMW - Was sonst! |
|
|
Länk Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.