AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

1-Serien
4.705

Vilken Färg 120 d ?

Sida 2 av 2
Sorry för dubbelposten
Sa
436
Sahlback
BMW 325i-09 Cabriolet
Varför finns det inte vit metallick? Eller nåt som ser ut som rostfritt stål? Inte som silver metallick utan riktigt högblank. Kanske en orange med svarta fälgar. Såg en sån Porsche GT3 RS. Länk

(man kanske inte ska skriva inlägg när man just har njutit en Skotsk BruichLaddich) :)
at
313
atmos
320 e46 m clubsport... X4 20d m sport...
har beställt alpinweiss och sadelbrunt skinn på min nya 3:a coupe
Kul att se att det är fler än jag som har haft svårt att välja (trodde det här med färgen var en tjej-grej :-)).
Beställde först en zaphirsvart metallic men ändrade mig sedan till en titansilver metallic men M-sport inredningen i svart.
Min bil är klar att hämta imorgon men jag hinner nog tyvärr inte förrän måndag.
gr
609
groze
BMW M5 3,8 -92 Sv såld
BMW 520iT -95
Min 120d M 3-d beställde jag med Safirsvartmetallic och läderklädsel Lemon. Jag hade lite svårt att bestämma mig i början, men det blev svart iaf som jag först hade tänkt. =)

Undrar bara när min bil kommer... Jag beställde den i slutet på februari, och beräknad tillverkningsvecka är V36. Just nu åker jag lånebil sedan 1 månad tillbaka.

Mvh Johan.

atmos: den blir helt enkelt skitsnygg!

groze: låter klart läckert med den kombinationen också...

/ Mvh Joakim

Fd 330ci:
Länk
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Groze,
Precis den kombinationen jag var inne på först. Grymt snyggt. Tyckte Lemon var snyggt men jag var osäker på om jag skulle gilla det "efter en tids användning" så att säga.

Blev alpinweiss med svart skinn istället...

Min kärra:
Länk
EL
105
ELPE
BMW i3 2019
BMW 118D-08
Saab V4 1975
Hej !
Le Mans blå verkar jättefin, hittar den dock inte på BMW:s hemsida, däremot finns Montegoblå som verkar vara lik. Någon som vet om det är någon skillnad ?
Välkommen till forumet!

LeMans-blå (metallic) kan du bara välja om du väljer M-sportpaketet. Övriga färgval i M-sportutförande är Alpinvit, Karmosinröd, Safirsvart metallic, Sparkling Graphite metallic och Titansilver metallic.

/ Mvh Joakim

Fd 330ci:
Länk
ELPE:
LeMans blå är mörkare än vad den Montegoblå lacken är.

Keep your distance!
EL
105
ELPE
BMW i3 2019
BMW 118D-08
Saab V4 1975
Tack för hjälpen med färger, det blev en montegoblå, hämtar den imorgon måndag. Hjulaftonen kom sent för mig, men blir dessto bättre !
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.