AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
3.453

Vet nån om den här bilen som finns i stockholm

Sida 2 av 2
16.562
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
Så är det naturligtvis inte. Såvida inte säljaren är totalt rökt i skallen (eller behöver pengar omedelbart) så är en bil för 60.0000 resp 90.000 inte i samma skick givet samma ålder och mätarställning.

//Lövet

Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es?
Andreas_lofgren : Håller med till fullo... Man får det man betalar för...

På en seriös bil ska det inte finnas några varninssignaler...Dessa skall iaf inte bekräftas gång på gång. Det blir bara problem senare.

Länk
pe
11
perra_pee
M5 E34 3,8L årsm 93
hej jag såg tråden här och jag funderar ochså på att köpa en e39 när jag har sålt min men jag undrar om det kommer bli dyrare att ha en sån bil då tänker jag på reservdelar bensinkostnad servis m.m min nuvarande bil är en m5 e34
perra_pee: Vilken motor hade du tänkt dig? Skulle kunna tänka mig att E39 M5 är något dyrare än din E34 M5 men typ 540 är nog ganska likvärdig. Reservdelar är hyffsat lika om du jämför med en 540 E39 och något dyrare mot en M5 E39, bensinkostnad är svårt att säga är ju beroende på körstil, kallstarter m.m m.m men eftersom bilarna är nyare och det händer en del på förbrukningsfronten så skulle jag gissa på att 540:in är något likvärdig med din äldre M5:a men att nya M5:an är snäppet dyrare men som sagt väldigt luddiga siffror då man inte vet hur du kör.

Hoppas det hjälpte något.

Mvh
Robin
Ji
219
Jigsaw
540i (6 vxl) 97
men varför skulle bilen vara pantsatt bara för det är hans tjej som stor på annonsen

Jigsaw
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.