|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Denna bil är högt prissatt, men antagligen inte helt fel ute ändå: Länk Mats BMW CS #5847 |
|
| Prydlig 87.:a 325:a med vettiga mil på Powerbörsen. Till synes original förutom lackade sparklådor. Krom och kapsylfälgar är helrätt! Bara att handla för den som inte har garaget fullt med E30 cab. | |
|
Någon som kollat på denna? Länk Ser trevlig ut för skapliga pengar och säljaren känns seriös. Men frågan är om den är *för* billig för att va bra? |
|
|
Enligt min mening utan att veta mer än vad som står i annonsen känns den ganska rätt prissatt. Ganska många mil, vinterdäck = åretruntkörd, kolla suffletten noga. 1992 = importerad, kolla historiken I övrigt får du goda tips här: Länk Mats BMW CS #5847 |
|
|
Nu börjar det röra på sig på marknaden...och priserna gå upp...eller: Länk 110 tkr för en modifierad..... Länk 79.5 tkr för en hottad Snart får jag nog 200 tkr för min orginalare...... Mats BMW CS #5847 |
|
|
Kul att se, tyvärr tror jag dock att det görs få affärer över 50k idag . Är det någon här som gjort det? Det får nog vara 325:or med fyrsiffrigt miltal i originalskick i sådana fall. Bilarna i ovanstående annonser är nog 40-50k för dyra bägge två. Håller fortfarande en peng på den röda 325:an i Jönköping om den ej är såld. Euforidödaren och E30 cabriofantasten Mats |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.