|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| 1-serie coupé/cab kan bli två riktigt lyckade nischmodeller. Nästan snäppet läckrare än 3-serie coupé/cab som i nya generationen blivit mer Gran Tourismo än sportcoupé. 1-serie cab blir väl 2-sitsig i likhet med 307CC, Mégane CC och Eos m fl? | |
|
Nya 1-coupén ser riktigt lovande ut faktiskt. Tyvärr lär den bli nästan lika dyr som E92 gissar jag. Om inte så är det en given försäljningssuccé. Jag ser verkligen fram emot lanseringen. Mvh Johan |
|
|
här kommer ytterligare bilder Länk Länk |
|
| Länk här komemr ett galler imed autobilds visioner.. en m-version skulle verkligen itne sitta fel :D | |
|
här komemr bilder som visar väldigt mycket.. fronten ser ju väldigt sportig ut Länk Länk Länk Länk en lite n 135 skulle itne sitte fel nu :P |
|
|
Hmmm. Tycker att 1-serien tappar mycket av sin karaktär i coupe-utförandet (med reservation för att bilderna visar maskerade bilar). Ser mest ut som en 3-serie som krympt i tvätten! /Erik |
|
|
Spionfilm på 1-serie coupé... Länk Tycker själv att de bilder man sett ännu så länge verkar lovande :-) |
|
| kan bli intressant som 130 och 135 coupe :D | |
| här kommer nästintill avtäckta bilder på coupen Länk ser faktist rätt bra ut.. snygg front det ända att klaga på är vinkeln på c-stolpen | |
|
Tycker att den ser helrätt ut. Jag får lite 02 vibbar. |
|
Njuren |
Välkommen hem igen BMW Compact! |
| Fulaste Compacten hittills! | |
| tycker faktist den är rätt snygg.. lite sänkning samt liten skärmbreddning o smådetaljer så är den kanonsnygg.. kan säkert sälja bra om priset blir rätt(vilket det troligtvis itne blir) ... 3d versionen är fortfarande snyggast i 1-serie familjen | |
|
Som jag antytt tidigare så gillar jag den stenskarpt. Kul att BMW återknyter till de äldre mindre bilarna som Clubsport är inne på, 02 och även E21, E30. Mvh Johan |
|
|
Två nya bllder på coupen Länk Länk |
|
|
Är den inte väldigt lik VW Passat typ -97 -- 02 i "rumpan"? ___ Touringklubben: Länk |
|
| svårt att se med maskeringen i baken tycker jag | |
| tycker att den röda färgen passar väldigt bra.. ska bli intressant att se bilen helt avtäckt | |
|
här komemr ytterligare bilder Länk Länk Länk Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.