|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
det har länge ryktats om en 3-serie cab elelr coupe och nu finns det även på bild Länk Länk ser faktist lite liten ut för att kunan få till en snygg coupe linje | |
| 1-serie* ska det givetvis stå | |
|
På bilden snett bakifrån ser den nästan ut som en Hyundai Accent. Fy 17 vad ful. Nog bättre att köpa 3-seriens coupé isf. Den är rätt snygg. Min BMW120d: Länk |
|
|
Ser inget vidare ut :( Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
| här komemr ytterligare bilder ... Länk svårt att se om det är cab elelr coupe.. verkligen ingen snygg form om det är coupe | |
|
Förmodligen en CC va? Ettans front i allmänhet och lyktorna i synnerhet är inget bra alltså. |
|
| Det där är nya Forrd Oidipus eller nått. ;) Men det kanske blir som den fula ankungen som blev en svan! | |
|
Intressant att någon "klyftig" har regat ett forum specifikt för 2-serien, fastän det torde stå utom tvivel att modellen inte kommer heta 2-serien när den lanseras. Undrar vad de ska göra med sitt forum då :-) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Det måste väl vara en coupé, med tanke på "antennen" på taket?! Men man har dragit på en tygmössa för att dölja fönsterlinjerna och B/C-stolparna. __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
Det ser onekligen ut att vara coupémodellen. Någon CC kan det omöjligt vara då det ser svårt ut att veckla ner något plåttak i den där stubbiga häcken... Karakteristiskt för CC-modeller är den långa och utdragna baken, jämför med 3-serie cab, 206/307 CC, C70N, Focus CC m fl. 1-serie coupé lär vara en direkt nödvändighet för att "ettan" ska tas på allvar i USA. Dock tycker jag att det vore bättre om man helt skippat coupén och istället satsat på en cab, som skulle ha samma attraktionsvärde i USA. |
|
| Jag tycker den ser riktigt bra ut. Däremot är jag mycket osäker på om den kommer kännas prisvärd för fem öre jämfört med framförallt Volkswagen Eos och Peugeot 307 CC - båda försedda med trevlig design och helt OK kvalitet till ett fullt godkänt pris. | |
| här komemr en ps bild... ser faktist helt ok ut Länk | |
|
Snygg från vissa vinklar. Men som helhet känns den alltför mycket "liten bullig cab a la peugot" typ... Njae.. Min Cabrio Länk |
|
|
Jag tycker den är snygg. Fast alltid svårt att veta efter att ha sett lite bilder. |
|
| Tycker oxå att den är snygg soom cab, coupen var snygg den med. Ska bli intressant att se hur de kommer se ut när de börjar produceras. | |
|
här komemr lite nya bilder... ser ut att bli både cab och coupe Länk Länk Länk |
|
|
Är ganska säker på att jag mötte en svart cab/coupé på E4 utanför Mjölby igår vid 13-hugget! Jag låg dock i 139 själv, så begär inga detaljer =) Såg först fronten från en svart etta och när jag kollade till igen så var det ingen halvkombi iaf!! |
|
|
OJ, en snygg 1-serie! Jag tycker cabben ser bra ut, hoppas kupén också gör det. Jag har läskigt svårt för 1-seriens design annars. har svårt för kompaktbilar (hatchbacks) överhuvudtaget. Den enda sk. kompaktbil som jag tycker är riktigt lyckad designmässigt är Volvo C30. Men nu börjar Ettans design arta sig (Cabben). Skulle kunna tänka mig att köpa en 1-serie Cab ny faktsikt, om den inte nu "prisar" ut sig fullständigt för den stora massan. Vore ju kul om den kunde bli överkomlig som NY denna gång. BMW har tillräckligt med svindyra Cabbar i sortimentet ändå. Leffo |
|
| här komemr en spionbild på coupen.. ser väldigt lovande ut Länk | |
|
Det ramlar in bilder. Nu även på WorldCarFans: Länk ---- BMW CS #6212 I väntan på min nya ögonsten - E61 530iaM Platingrau |
|
| ser ut att bli rätt snygg.. bilr priset bara rätt kommer detta att bli en höjdare.. 3-serie coupen kommer nog att räknas som snäppet värre en e46 coupe och 1-serie coupe snäppet under | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.