AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
6.225

Intresse av ännu en "vårträff" i Halmstad?

Sida 4 av 5
Visa användare
79
Thörner
320D -99
Andreas, kan inte datumet flyttas typ till slutet av november? Så en annan kan hänga på! *blink, blink* haha... Vilket datum ni än väljer hopas jag solen skiner på er och att träffen blir lika lyckad som den förra!

¤Säffle Rebellen¤

*If Gud dosn´t drive BMW, then why is the sky blue and white?*
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Nä men Thörner, menar du att du inte kommer ner i år? Hur kan det komma sig?

Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
Jag har inte hunnit ägna en tanke åt träffen tyvärr. Har haft en del att pyssla med med den lokala bilklubben där jag bor. Vi ska ha 3 bilar på Elmia vilket kräver lite planering osv. Återkommer så fort jag kan!

Visa användare
79
Thörner
320D -99
Det kommer sig genom att jag sitter mitt ute på prärien 8 mil från närmsta "by",matvaruaffär och postlåda fram till november. Bara sett 3 stycken BMW:er på 1 ½ månad nu och ingen var nyare än 98/99, en var till och med en 80-talare. Sörjer som attan att jag missar Vallåkra och Halmstadsträffen. Kan ju få vem som hällst att få hemlängtan. Saknar min bil.. =o( Har en skruttig Chrysler fifteen aveny -87 här som jag och Wayne (värdfamiljen) meckat igång. Ber en bön var gång jag ska ut och förflytta mig med den. Kom till brevlådan 2mil enkel resa för att hämta posten häromdagen och riktig stolt över att det gick problemfritt i 4 mil. hehe... Om ni förstår mina problem... =oP

¤Säffle Rebellen¤

*If Gud dosn´t drive BMW, then why is the sky blue and white?*
Co
972
CompactK
BMW 118iM (F20 LCI) -17
BMW IX1M -2025
Kan man inte köra träffen på Valborgshelgen?

Mvh
Kristoffer

Bilen =)
Länk
Är det öht nån idé att dyka upp i en e39 touring helt orginal?:P
Visa användare
76
ped
e60 535 D Msport -05
e39 528 touring-98
e30 335 tic-84
e30 320 -86
Jag e med... missa förra.. för ena bilen stog utan toppar o andra utan motor... men 5 maj ska jag nog ha nån klar om jag inte hinner köra sönder:)
er
17
erecxx
325iK -87
typiskt... söp förra året och fick veta om träffen under kvällen... nu ska man självklart iväg den 5:e... jag håller tummarna för en uppskjutning!
Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
Jag känner att jag inte har tid att arrangera nåt pga mkt annat. någon som vill ta över? Allt blir bara till det bättre om nån som kan lägga lite större engagemang tar över.

no
117
nojas
M3E30 -90
325- 94
Om träffen blir av så samkör jag gärna med någon från Malmö upp, första träffen för den nya snäckan så det ser jag fram emot.
Co
972
CompactK
BMW 118iM (F20 LCI) -17
BMW IX1M -2025
nojas: Du kan köra med oss! Vi är två bilar som ska upp från Malmö.

Hoppas vi kan bestämma oss om datum snart...
Mi
9
Micke_E
320iM Cabrio -96
Som förstagångs ägare sedan 070330 av en BMW (320iM cabrio-96) så är jag väldigt gärna med.
Betalningen femtilapp eller ej kvittar för min del.

Micel
Mi
9
Micke_E
320iM Cabrio -96
Anmäld!
5/5
Länk

//Micel
gu
219
gunsnroses
Z3 3.0 Coupe -02
Jag samkör gärna med Malmöfolket! Dock har jag inte plats för någon då jag förmodligen kommer ta med flickan... Blir träffen av eller ej?
gu
219
gunsnroses
Z3 3.0 Coupe -02
Anmäld iaf!
Det verkar dåligt att det blir någon träff. Jag är i samma sits som a_wingard73, jobbar äter och sover. Det är ruskigt mycket på jobbet just nu.

Någon annan i Halmstad med omnejd som känner för att ta tag i träffplanerna?
Vore synd om det skulle rinna ut i sanden.

/Fredrik

Min Z3.
Länk
gu
219
gunsnroses
Z3 3.0 Coupe -02
Vad är det att ordna om man tar tag i det? Man behöver väl inte kräva folk på pengar? Jag tänkte mer så att folk tar med sig lite käk och kanske en engångsgrill och så sätter vi ihop allt, snackar skit och tittar runt. Jag bor i Malmö och skulle kunna fixa en Z-träff om det nu är många som är sugna. Det enda jag inte förstår är "vad är det jag ska ordna"? Finns ett par parkeringar här som skulle funka fint för både lite grillning och lite burning om man så vill. Någon intresserad?
Co
972
CompactK
BMW 118iM (F20 LCI) -17
BMW IX1M -2025
Tjena,

Förra året så var det väldigt välorganiserat med lite olika aktiviteter, mycket trevligt! Eftersom det verkar vara rätt mycket tidsbrist för många så kan vi väl träffas ändå utan att anordna så mycket. Lite cruising och käk som var och en tar med sig räcker gott. Om vi ska ha träffen i Halmstad så är ju parkeringen som vi träffades på förra året perfekt. Annars om vi flyttar träffen längre söderut så kan jag tänka mig hjälpa till och arrangera nåt.

Verkar vara svårt att enas om datum också...den 5 Maj krockar väl med BMW springbreak om jag inte minns fel så det datumet är inte så lyckat. Jag har föreslagit helgen innan vad sägs om det? En riktig långhelg, måste finnas någon som kan klämma in en ledig dag då. Söndagen dagen innan valborg kanske?

Mvh
Kristoffer

Bilen =)
Länk
Visa användare
798
ViccoA
Z3M-coupé -99
BMW E36 325 race/cup
Helgen innan Springbreak blir perfekt! =)

/// Viktor
gu
219
gunsnroses
Z3 3.0 Coupe -02
Personligen tycker jag att vi flyttar fram det och har det en vecka eller två efter Springbreak. Just denna träff verkar inte bli av men jag ska snacka lite med CompactK och kolla om han är sugen på att ordna något tillsammans här eftersom vi båda är från Malmö. Finns gott om plats, gott och ställen att käka på och gott om stad att köra igenom.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.