AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
6.226

Intresse av ännu en "vårträff" i Halmstad?

Sida 3 av 5
Tr
644
Tryggvesson
420i Gran Coupé -16
Alpina B6 3.5 -89
316i touring -94
335i -89
325i -88
323i -79
Visst kan han det...

Här är ett anmälningsformulär:
Länk

/Erik Tryggvesson
BMWCS #5162 / BMWSC #339
Anmäld!! Men vilket datum är det? Eller är det inte spikat ännu?

/Fredrik

Min Z3.
Länk
Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
datumet är inte spikat än. Ska komma på nåt bra datum snarast möjligt!!

Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Låter bra Andreas, väntar med spänning för att se om man kan.

Visa användare
798
ViccoA
Z3M-coupé -99
BMW E36 325 race/cup
Kan inte de som vill komma på vårträffen skriva vilka aktiviteter de bokat i tråden? Så kanske vi snabbt kan se vilken dag som är lämpligast.

/// Viktor
Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
Jag sätter Lördagen den 5è Maj som preliminärt datum för träffen. Träffens datum kan ändras om det anses nödvändigt för att det krockar med något som kan hindra för många från att komma osv. Anledningen till att jag satte ett så "sent" datum är att jag vill helst själv kunna komma i egen bil i år. Har en del småpyssel med ex nya bromsar osv. det ger ju även lite mer tid att planera och att försöka få ett vettigt dagsupplägg.

Har funderat lite och egentligen kanske det inte behöver va mer märkvärdigt än att bara träffas, prata med likasinnade och kanske ta en cruising genom stan för de intresserade. Kanske lägga ihop ett par slantar och köpa några engångsgrillar för lite korv med bröd eller nåt. Var och en kan ta med va den vill ha ju.. Enkelt, smidigt och förhoppningsvis mättande:)

Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
Ang träffplats tycker jag att Kattegattgymnasiets parkering funkade bra sist. Ligger lite avskilt men ändå centralt. Tror inte det stör någon heller att vi tar upp en del av dess parkeringsyta..

5é Maj fungerar bra för mig.!! =)

Det behövs inte mer upplägg än så, det brukar bli hur trevligt som helst.

/Fredrik

Min Z3.
Länk
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

A_wingard73: Låter fint, enkel träff med mycket snack och snygga bilar. Behöver inte vara så planerat utan mer spontant kan vara bra när antalet deltagare är så ovisst som till denna träff.

Sen stadscruising blir bra tror jag, inte att försöka köra i karavan kanske, då detta är omöjligt utan bara invadera hela stan med typ 50 cruisande BMW :). Sen kan man samla alla på samma plats igen efter X antal minuter på stan. En snabb samling innan man kanske avslutar träffen med en runda till Tylösandoch grillning på beachen. Bara ett förslag :)

Vädret är ju naturligtvis väldigt avgörande för en lyckad träff.

Mvh Jimmy

Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
Jimmyboy: Ja grilla på Tylösand hade ju vart perfekt!! Tror träffen blir riktigt lyckad och att alla fåt trevligt!

Visa användare
2.783
Grabber
BMW 318dT ´11
Mmmm.. Gott! Redan hungrig!

BMW - Beroende Med Wilja!
Co
972
CompactK
BMW 118iM (F20 LCI) -17
BMW IX1M -2025
Jag är också anmäld nu. Ingen från Malmö som har lust och samköra upp?

Bilen =)
Länk
Visa användare
639
Fantastiska Z4:an
Bmw z4 3.0i ESS (TS2+) -04
Låter trevligt! Dock krockar denna träff med Spring break på mantorp vilket jag ska på, Så om denna träff blir 5 maj så måste jag tyvärr tacka nej :(
Visa användare
4.704
J.L
BMW M2-24
Jag håller med föregående talare, Mantorp 5/5 är nog givet arrangemang för många, blir de träff i Halmstad annat datum är de intressant för min del

BMW CS #5139
Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
Skojar du? Fan träffen kan inte krocka med mantorp i år igen... Jag hade planerat att åka dit, men nu får antingen Halmstadträffen flyttas eller så får ni ta träffen utan mig. För min del går det bra, men då får nån annan ta över arrangemanget

jag ska oxå till mantorp.. kan vi inte ändra datum bara?
Tycker vi byter datum, tyvärr är en vecka framåt, alltså den 12/5 inte bra för min del.

/Fredrik

Min Z3.
Länk
Visa användare
798
ViccoA
Z3M-coupé -99
BMW E36 325 race/cup
Jo vi får nog leta nytt datum =)
Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
ja så får de bli.. Återkommer om de.

Visa användare
834
don-salvatore87
G31 520d xDrive M-sport -21 Sophistogrå Brillianteffekt metallic
bara att ändra datumet, datum spelar ingen roll bara träffen hålls på en helgdag.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.