|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
|
Det låter väldigt trevligt med en träff i Halmstad, jag kommer jättegärna! Mvh Maria |
|
|
Kul med ert intresse! razvan: du ska självklart inte ställa upp utan att få något i gengäld... Känns lixom fel! Har inte hunnit tänka så mkt på träffen nu eller planera eftersom jag jobbat mest hela tiden men jag ska försöka uppdatera här lite oftare! ///M-Power När du älskar att köra |
|
|
Jag ser inte det som ett problem. Jag menar, vi kanske får lite reklam, samt jag vet att det är roligt att få ett pris eller så när man har arbetat/lagt ner mkt tid på bilen, vare sig det är styling eller att behålla den i originalskick (beroende på smak). Som sagt, att dela ut prispengar eller presentkort är absolut helt ok för min del. Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
| Jag kommer också att dyka upp om datum passar.... Längtar som fasen till att ta ut bilen nu..=) | |
|
Min önskan är att träffen inplaneras under en helgdag,t ex på en lördag eller söndag. Skall försöka komma. Mvh - Snart i högersitsen på Airbus A320! |
|
|
Blir träffen av kommer den till 95% planeras in under en helgdag. Förra året krockade den även med BMW Spring Break på mantorp om jag inte minns fel.. detta skall försöka undvikas i år. ///M-Power När du älskar att köra |
|
|
Klart man kommer! Träffen förra året var suverän med en massa trevliga BMW-människor! =) /// Viktor |
|
| Kom igen nu, anmäl er så att det blir en träff! | |
|
Blir det någon anmälningssida? =) /// Viktor |
|
|
Hej. Jag är skitkass på allt med datorer så att ordna en anmälningssida är överkurs för mig:) Som det ser ut än så verkar intresset inte alltför stort. Hoppas på fler intresserade om det ska bli något av detta. |
|
| Var är alla som va med förra året :S | |
| Kan fixa en anmälningssida. | |
|
Varför skall det vara så enormt många på träffarna? Jag tycker det är trevligare med mindre träffar. Då hinner man prata med alla och det blir mycket enklare att köra en runda. /Fredrik Min Z3. Länk |
|
|
Tycker det är kul med träff oavsett om den blir få deltagare eller tokmånga! =) Så jag håller med Fredik, kör på träff oavsett hur många som vill komma. /// Viktor |
|
|
Håller med att antalet deltagare är mindre viktigt, men saken är den att upp med en bra anmälningsida likt den förra året så kommer det att fylla på med folk väldigt snabbt skulle jag tro. Vilket är kul tycker jag. Don-Salvtore: Kan du göra en anmälningssida och sen få den "godkänd" av träffens ansvarig (A_Wingard73) så kör vi på det tycker jag. Mvh Jimmy |
|
|
Kommer kanske oxå förbi om jag inte jobbar. // M.V.H. Daniel |
|
|
Nej antalet deltagare är ganska oviktigt mne de är ju kul om vi blir ett gäng på iaf 20 bilar. Vore ju kanon om du kunde fixa anmälningssida! Tusen tack för det! |
|
| Hur går det me anmälningssidan? | |
| blir det något så kommer jag me | |
|
Förra året var det Tryggvesson som fixade ett snyggt anmälningsformulär, han kanske kan ställa upp i år igen? =) /// Viktor |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.