|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Bimmer330ci Du som vanligt provocerar folk,men det är lungt jag är van med såna. Här angående Saaben,läs hur det gick när jag körde mot en 9-5 Aero steg 3 Nordic 300 hkr 470 nm.Vart bakom inte ens billängd fram till 200 km/h. Länk Killen i 9-5 a hade samma program som Nordic hade i sin 9-5 Aero som var i Bilsporten test ,och denna gången bilsport hade test då var M3 46 och Mr Csl med och dem fick likadan tid som Aero med denna program i intervall 100-150 km/h. Angående race mot S4 ,Killen som satt i S4 heter Cado på forumet vänd dig till han och fråga han om dem tryckte fullt eller lekte Mvh |
|
|
F*n där fick du mig ;) hah..jag ger upp /// Bimmarkomanen |
|
|
nääää basti, det var länge sen jag var där och lekte. heheh GTI_ manen: ok vi ger oss. du är bäst, störst och vackrast. men snälla du, ta bort den där folka bussen härifrån. det borde gå rätt så fort, folkan är ju steg 14 trimmad, så.... |
|
|
CiM. Jag fattar inte riktigt varför du ger dig in i diskussionen över huvud taget, det verkar som att dessa trådar inte intresserar dig öht. Dina inlägg är nedvärderande och helt utan värde för ämnet, vad är syftet med dom egentligen? Mitt råd till dig är att lägga din energi på något mer kreativt som folk kan ha nytta av. Flåklypa |
|
|
Mmmmm det lär gå undan, annars kan du ju komma o köra mot min traktor på 491 NM. Skrattar |
|
| Obs hoppas du förstår ironin i det ja skrev | |
| grattis till skalperna gti-mannen, kul att du åker ifrån bilar som majoriteten här VET är oslagbara :D | |
|
Hej ! Jag har inte GTI längre den är såld. Vi gör saken enklare och jag ber (Moderator)att ta bort min nick name helt och hållet och mina inlägg. Mvh Kemo |
|
|
Hej ! Jag har inte GTI längre den är såld. Vi gör saken enklare och jag ber (Moderator)att ta bort min nick name helt och hållet och mina inlägg. Jag tackar för mig till dem som hjälp mig med vissa grejer här. Mvh Kemo |
|
| Flåklypa: Borde vi inte vara vana vid det här laget? Bortförklaringar och nedvärderande kommentarer är ju vardagsmat på autopower. | |
jimmy/bmw |
Kanske ska åter gå till topic nu. Gissar på en ganska simpel seger för saaben. 30hk trollar man inte bort bara för märket i grillen :) Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd! |
| vi återkommer med filmer;) jag hejar på BMW hur som helst. | |
| Hej till alla ...ville bara säga att saaben har mkt svårt att ta sig upp i acc...det lär bli svårt för saaben _=) men uppåt 100 dem går rätt bra :=) Men visst lär min 320 Ci ge han en bra match ??? MVH | |
| Killen som körde s4 hette inte CAdo !! Det var jag som körde den. :=) | |
|
bmw Alb Jag skrev den som satt i S4 hetter Cado.Och jag skrev detta pga att han brukar vara här på forumet och han kunde väl förklarat för vissa om dem lekt eller kört som man ska. Hade jag vetat att du var här på forumet så hade jag skrivit att det var du som körde och då kunde du förklara åt vissa hur detta race har gått till. Väntar med spänning att se detta race,specielt hur din bil kommer att prestera med kompressor. Mvh |
|
|
Ok blev lite arg ( hahaha) när du ej nämnde mig. Vi körde två ggr men tyvärr så fick vi bara se en Film vart tog den andra vägen?? :=) |
|
|
Hur min 320 CI kommer prestera är det ingen som vet just nu i a f det återstår att se. :=) |
|
|
Bmw Alb Vänd dig till han som filma. Jag har sagt till dig att det inte går att köra när det är blött väglag med en framhjulsdriven bil som har ca 226 hkr på hjulena ,men du ville prova så detta gick inte då antispin strypte hela bilen för att den lät inte bilen spinna. 2an gick bra då jag körde med antispinn på men sen när jag växlade till 3an så hjulena stryptes och det gick ingenstans. Han som filmade och satt i min bil vet mera. Men du förstår inte detta hur mycket jag än gånger har förklarat det till dig,du körde fyrhjulsdrift och tror att det är samma sak. Mvh |
|
|
GTI Så du spann inte när vi gasade från trean ..men du spann när du la i trean o du förlorade kraft där..._=) s4 växlade ner till våan när jag gasade så visst förlorar den en hel del då man börjar vid 80 med tvåan sen är den tvungen att växla till trean efter typ ca 2-3 sec medan du gasar med trean hela vägen =) |
|
|
bmw Alb Så du spann inte när vi gasade från trean ..men du spann när du la i trean o du förlorade kraft där..._=) ------------------------------------------------------------------------------- Svar Du förstår fortfarande inte.Inte värt att förklara heller då du har aldrig kört en framhjulsdriven bil på 226 hkr på hjulena en blött asfalt och då blir det svårt att förstå. --------------------------------------------------------------------------------------- s4 växlade ner till våan när jag gasade så visst förlorar den en hel del då man börjar vid 80 med tvåan sen är den tvungen att växla till trean efter typ ca 2-3 sec medan du gasar med trean hela vägen =) ------------------------------------------------------------------------------------ Svar Är detta mitt problem ??Lär dig först köra bil sen utmana folk.Jag sa till dig hur du ska köra men du lyssnade inte när jag sa att du ska låsa den i 2an eller börja med 3an. --------------------------------------------------------------------------------------- Slut diskuterat.Har du något som du vill ta upp ring mig personligen. Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.