|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Grön är den när du harkontakt med en station som sänder trafikinformation. Svart när du inte har det. Vitt vet jag inte. Kanske att den söker. Göran FWD - Nej tack! |
|
|
Grön är den när du harkontakt med en station som sänder trafikinformation. Svart när du inte har det. Vitt vet jag inte. Kanske att den söker. Göran FWD - Nej tack! |
|
|
Det måste vara grönt. Då har du kontakt med en station, som sänder trafikinfo. Göran FWD - Nej tack! |
|
|
Snubblade på styrplattan. Sorry! Göran FWD - Nej tack! |
|
|
Skall in med Z4C imorgon till Bmw , det är sagt att man skall byta förstärkaren och en dual mottagare , vi får se om det löser problemet |
|
|
det löste inte problemet det verkar som om det är fel i radion , skall bytas , kommer ny från tyskland, SUPER service från BMW GTB , fortsättning följer |
|
|
Det blir en ny radio , på tisdag , så det verkar som om det löser sig, super service från BMW GTB |
|
| Jag har också problem med att navin inte tar emot TMC, men jag tror det är mjukvarufel. Om man ska tro andra som också haft fel så finns det en nyare mjukvara som löser problemet. Är du säker på att de testat att uppgradera programvaran på bilen? | |
|
Ja man har uppdaterat mjukvaran , det löste inte problemet som tur var så var BMW on Tour bilarna i gtb den dagen så man ryckte radion från On Tuor z4c:n och provad i min bil och då funkade det som det skall. på tisdag skall de in , byte av hårdvaran tar 15 minuter sedan är det mjukvaran 4-5 timmar . Jag återkommer |
|
|
Nu har jag fått en ny radio modul i bilen och TMC:n funkar , man är inte helt på det klara över vad som var fel , men det funkar med den nya radion , -:) |
|
| Skönt att det funkar igen, jag ska lämna in min också så får vi se vad de gör åt saken. Antar att man börjar med en uppgradering av programvaran. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.