|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Taket i E34 lär tåla en hel del med tanke på att min rullning med E28an i 100+ bara ledde till att ena sidan av taket trycktes ner såpass att min medpassagerare precis fick det strax ovan huvudet. Hade jag haft bak passagerare hade alla klarat sig perfekt då taket knappt var intryckt. | |
|
FRIFART men som sakt E34 är också tunga bilar har nu en E30 och den e de knappt nån plåt i alls men så väger den där efter fast dom flesta bilar som e lätta verkar inte vara så säkra min polare fick dra ur en kille som krockade med en nissan 200sx S13 och han sa att den bilen såg inge vidare ut och han som kört den hade ju klarat sig mycket bättre med bur i bilen |
|
|
Jo, bur är väl alltid bäst.. beemoholist |
|
|
Tråkigt att bilen inte längre är vid liv! Jag såg en liten glimt av en riktigt snygg detalj där! Hur har du gjort för att få blå instrumentbelysning? Räcker det med att byta ut till blåa dioder eller måste man göra nåt mer? Har du bytt ut all "orange" belysning till blått eller var det bara runt värmereglagen och färddatorn? Riktigt häftigt faktiskt! :) /Micke |
|
| Tommyv6: Jag säger inte att han höll olaglig hastighet... Men när han kör som på filmen, då blir man ju inte direkt förvånad över att bilen till slut blev totalt-skrot... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.