|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
bmw_jerry: "Limited Sport Edition" är en 3-dörrars med M-paket, länkar till bilder på denna: Länk Länk |
|
| På den engelska bmw siten, www.bmw.co.uk, kan man köpa sport exhaust til sin 1-serie under accessories.. :) Vet inte om det finns i Sverige.. men på tiden bmw erbjuder sånt!!! | |
| zätatre tack för bilderna men tyvärr är dem för små så man ser ju itne så mkt | |
|
bmw_jerry, nä dom bilderna blev ju lite i minsta laget... Jag provar igen, detta ska bli bättre: Länk Länk |
|
| läste lite på bmw.de oc hden specialversionen ska ha wtcc fälgarna :D nice | |
| I mitt tidigare något otydliga inlägg kan man se vad limited edition innehåller förutom M-paketet. Exempelvis hjulen, carbonschwarz, chrome line och annat. | |
| Är det någon som har fått tag på prislistan till nya 1-serien? | |
| Om den skall ha WTCC-fälgarna Länk borde inte dom passa på E46 då? För 1-serien och #-serie E46 har väl samma fälgmått? | |
|
Bilen på bilden är en special utgåva som ska säljas endast i 2000 ex "worldwide". Länk |
|
|
Jag kommer beställa en 3-dörrars 120d så fort prislistan blir klar. Är det någon som vet om aerodynamikpaketet kommer se lika dant ut på nya? Jag vill beställa en med m-paket fast med aerodynamikpaketet istället för m-kjolarna. Men enligt säljaren kan man inte göra så enligt direktiv från BMW. Jag tycker aerodynamikpaketet är snyggare än m-kjolarna. Bilen ser mer ut som nya z4 m-coupen då. Någon som vet när BMW tänker uppdatera sin hemsida med nya modellen? Det går inte att bygga sin egen 1-serie längre på deras sida. =( |
|
|
5-Dörrars verkar släppas i Mars, och 3 dörrars i Maj. Översatt med babelfish från den tyska länken ovan: "The new 5-tuerigen BMW 1er of models comes in March 2007 on the market, the new 3-tuerigen variants follows in May 2007." |
|
|
groze här är prislistan Nya BMW 1-serien lanseras i Sverige den 24 mars. Priser: BMW 1-serien 5 dörrars 116i 206.000:- 118i 229.500:- 120i 248.000:- 130i 319.000:- 118d 238.000:- 120d 263.500:- BMW 1-serien 3 dörrars 118i 222.500:- 120i 241.000:- 130i 312.000:- 118d 231.000:- 120d 256.500:- Källa: BMW |
|
|
Grandy det beror på inpressningsdjupet. På 1 serien är det 42 mm i E90 är det 34. Jag vet inte vad den är i E46an Dock vet jag att 1-seriens däck ej passar E90 då max skillanden i inpressningsdjupet är 6mm |
|
|
DonAmir -Den prislistan har jag redan, men tack ändå. Prislistan jag väntar på är tillvalslistan. Vill veta vad de olika paketen kostar, samt vad som ingår, om det blivit några förändringar osv. Är det någon mer än jag som hellre vill ha Aerodynamikpaketet? Mvh Johan |
|
| DonAmir: Jag ser ofta 1-serien med E46 fälgar, men det kanske bara funkar den vägen!? | |
| kolla detta :D Länk | |
|
Prislistan för nya 5-serien går ju att få av handlarn så det borde gå för 1-serien också. Prislistan för 5-serien börjar gälla från 1 mars men flera har redan beställt enligt den listan.. Så vill man beställa en ny 1-serie så borde det bara vara att kila ner till återförsäljaren. |
|
|
Jo den nya prislistan på 1-serien gällande från 1/3 finns. Fick en i förrgår och då hade återförsäljaren just fått den. Dem nya tillvalen t.ex. USB-anslutningen finns med där. M v h |
|
|
Sådär, nu har jag nya prislistan i min hand, dock endast för 5-dörrars. Prislistan på 3-dörrars hade inte kommit än. Det jag hittils listat ut är att vissa saker är billigare och vissa saker dyrare. Totalt verkar det bli några tusenlappar billigare med den utrustningen jag vill ha om man räknar på grundpriset för en 3-dörrars! Mvh Johan |
|
| kolla på njurarna på denna bil Länk är inte det dem gamla alltså pre-facelift njurarna | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.