|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jirar: Du har helt rätt men jag antar att vidareförmedlingen till biltorg och vipelhandlare oftast gäller de riktigt gamla häckarna. Jag vet att vissa ÅF av Volvo, BMW och även Audi har listor på intressenter av specifika bilmodeller. Därför är det sällan som vissa lågmilade populära modeller vistas nåra längre stunder i hallen (tex nyare E46 Touring, A4 quattro Avant etc). |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Oktober År 2000: Nypris våren -96 528IA-96 437.000 4 år 4000 mil senare inbytespris mot ny 540-00 a 610tkr=200tkr utpris i bilhallen 259tkr efter 5 månader sänkt till 239tkr salupris 230tkr utan byte. ///MVH Hasso Länk |
|
Nu kommer det bli ännu jobbigare för bilhandlarna. Blocket har tillsammans med If börjat erbjuda en begagnatförsäkring! Länk |
|
| Inte för att jag tänkte sälja bilen till någon annoserande vimplehandlare, men av ren nyfikenhet undrar jag om någon har erfarenhet kring skambuden. | |
| Funderar lite på att sälja X3:an. Jag har 3 st. hundar och behöver mer utrymme. Såg den här annonsen Länk och undrar hur hur mkt man skulle få vid ett inbyte. Jag har inte elstolar, gps, skinn eller automat som bilen i annonsen, men f.ö är de lika och min bil har gått 4000 mil. Funderar faktiskt på att köpa en Mazda 5, hur mkt tror ni de bjuder för min bil. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.