|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
LotecM3: bromspappaer låter kanon, går det inte att lägga upp kan du maila mig. Jag kan även vara intresserad av att köpa en om priset är rätt. Har en polare som är intresserad av kolfiberinsug till en E46 M3 har du det med? Vilket chip rekomenderas till detta? trodde man programerade om chippet när man mappade en bil, men jag har kanske fel. MVH Richard |
|
|
LotecM3: Jag har tänkt köpa ett anpassat chip från dig, men vad kostar det och är installationen enkel? ///M-Power När du älskar att köra |
|
pg_ice |
LotecM3: finns det "möjlighet" att tillverka insug till en 325 E36a ? måste ha alltså! :) super snyggt wingard! |
| Är ju många som vill ha kolfiberinsug kan vi inte ordna ett gruppköp hos LotecM3?? | |
|
Z3mpower. Ska se om jag inte kan gräva fram det från laptopen, för jag är nämligen i Malaysia just nu och har inte alla bilder med mig. Men ska försöka lägga upp bromspapper när jag kommer hem om ca 1 vecka. M3 E46 insug finns också. Kolla annonsen på autopower. Länk A wingaard: Du får skicka ner styrboxen till Malmö då 3.2an har EWS2 som måste flyttas över på nya programvaran osv.. PG_Ice: Då du inte har separata spjäll och ditt spällhus kommer så långt ifrån plenumkammaren så blir det svårt att bygga om. DU får isåfall kapa och plasta själv och slipa och lacka sen. Inte såå enkelt...:) men allt går Sebastian Johansson: Jovisst, gruppköp blir enklare, då kan vi köra det billigare för er givetvis då det inte blir lika mycket frakt och sånt. Får vi ihop ett gruppköp så blir kostnaden ca 9000:-/st för ett m3 e36 insug. 7500:- för ett M3 E30 insug och 13500:- för m3 e46. |
|
|
LotecM3: Ok. Har aldrig pillat med styrbox eller så innan men är den enkel att få bort eller måste man löda och sånt sen vid montering? vad skulle det kosta att fixa den nya programvaran?? ///M-Power När du älskar att köra |
|
|
inget fel på den motorn har ett liknande insug i min m3 e46 I dont drive fast But i fly low |
|
Lars Jakobsson |
Ni som monterat det på M3 E46, hur har ni löst det med luftfilter? |
| mitt luftfilter sitter bakom spoilern | |
Lars Jakobsson |
Vad har du för slang ner till filtret och vad är det för fabrikat på dom? |
|
gjorde mitt hos khöler racing I dont drive fast But i fly low |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.