|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Också växjö , men glider i en 750! | |
|
Jag huserar också i "klottrarnas paradis", Växjö! Numer repad av några fjollor som tydligen hade svårt att acceptera en någorlunda ny och blank BMW. Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
tjenare Pechy..... tråkigt att höra om 320-n, du har nog dubbelt så roligt med den nya. Slit den varsamt. Klart att vi borde ha en liten BMW- träff i Växjö nån lördagkväll i city, de flesta kan nog... hoppas.... Länk |
|
|
tar upp tråden igen. ja d finns ju en del BMW i Växjö... ngn som inte skrivit in sig oxo kanske... till våren ngn ggn kan ja tänka mig o dra ihop ngt tillsammans med ngn. en liten träff med en liten crusing runt Kronoberg(genom allén), Evedal, stan och ngt mer... M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Länk |
|
|
växjö här me mvh matte |
|
| Är från Växjö, bor nu i Skåne... | |
ormen |
Är själv uppväxt på Teleborg, men flyttade till GBG -99. Jobbar lite ibland dock i V-Ö. Men fy**n vad Teleborg har förändrats! - åt det negativa hållet alltså... var fan lugnare på Araby i början på 90 talet... nån som håller med? mycket nytt skräp som flyttat in på Teleborg tycker jag... |
|
Har tagit med mig min cab upp till växjö under min studieperiod. Skönt at ha något trevligt att åka hem i. Väntar bara på bättre väder. Länk |
|
|
Kör visserligen inte BMW längre men bor utanför Växjö... /Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.