|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Ja just det presentera er! mvh / R! | |
|
Jag har en iallafall........ Mvh Patrik 325i -92 |
|
|
Oxå 525i -89 & 528i 84 [ www.tocnet.nu ] |
|
|
I Teleborg bor min 525-a,bild finns i Galleriet. MVH. Julius |
|
| me too. | |
|
en till full fart spar tid |
|
|
Ni vet väll vad som händer i helgen?!?! =) Mvh Patrik 325i -92 |
|
|
Näää,vad då???Berätta......Själv bor jag 6 mil utanför växjö. Mvh Ricke |
|
|
Vad händer förutom att Samantha Fox ska uppträda på Downtown o jag ska jobba? More info please... |
|
| också från växjö. | |
|
Det är ju RACE !!! Maila mej om ni vill veta var.... Mvh Patrik 325i -92 |
|
|
mer intresserad av FOX!! vilken dag e hon på Downtown ?? har inte hon (hennes) blivit för gamla o hängiga?? mvh Danne 390Nm - oljebrännare! nu med 20" 'igen' Länk |
|
|
Lördag kväll runt 22.00 kommer hon till Downtown(Highlife). Hon var där förra året, o tro mig, hon ser BRA ut!o sjunger bra gör hon med.... Ha det! |
|
|
Växjöbo (Teleborg) jag med....ett tag till iaf --------------------------------------------- "Speed doesn't kill, it's the sudden stop..." |
|
| ....Ännu en som kommer från Växjö trakten.. | |
|
va bra, ska ju till växjö på rejset =) får kanske stanna kvar till 22 då o ta en sväng ner på downtown =) fan, hur gammal e Fox nu egentligen, borde väl va närmar 35-40 nåt? men läkare kan ju göra underverk nu för tiden ;) mvh Danne 390Nm - oljebrännare! nu med 20" 'igen' Länk |
|
|
växjö här oxo. träff snart me bara växjö-beemers kanske.? lr kronoberg.? M POWER- När du älskar att KÖRA!!! |
|
|
thorphedo: tjena.har sålt den vite 320:an jag köpte av dig, kör en 325:a nu.hade många trevliga stunder med den vita..fast hela framvagnen säckade ihop innan jag sålde den.. ha d. Pechy Racing |
|
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Någonstans utanför Växjö är jag och mina bilar spridda...lite här....och lite där i Kronobergs län. /BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den |
| Växjö här också. | |
|
den som äger Z8:an bor här i stan lr??? M POWER- När du älskar att KÖRA!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.