|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| Hmm ok ok.. Men hur står det till med E34:an då? Kan jag leta upp en gammel diffbroms på skroten o smälla på rakt av? (Jag har varken antisladd eller nivåreglering (om det nu spelar nån roll)) | |
|
Nu är det vinter och kanske dags för lite garagemekande för många av oss igen. Talade med en kille som hade planer på kompressor till sin B10 och vi kom in på det här med diff. Tog mig i kragen och mailade till företaget som är återförsäljaren Quaife(utelämnar namn för säkerhets(?) skull): ------------------------------------------------ Hi, I got a tip that you sell differentials for my car, a 540i -97. I have a SuperCharger installed. Right now it delivers 411 BHP / 520Nm, is that a problem? How much more power does the Quaife handle? Do you ship to sweden? What is the price? Shipping? Best regards XXXXX ------------------------------------------------ Hi XXXXX, The Quaife differential doesn't have a limit to the torque it can handle, that is one of its great features. Yes we can deliver to Sweden, shipping is £50.77+VAT. I believe the Quaife for this car is part number 33-928-336, which is £829.06+VAT. However we ask for the last 7 digits of your VIN number to be 100% certain when shipping them abroad. We have everything in stock. If you would like to go ahead please supply me with your full shipping address and VIN number, and I will send you a formal quote with payment details. You can visit the Quaife section of our website for more details. Länk Many thanks, XXXXX |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.