|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
En fundering. Måste DVD skivan sitta i för att man skall kunna använda navigatorn? Jag har beställt en 325iAT-07 som jag får i början av nästa år. | |
|
Den måste vara i för att använda navigatorn men jag är ganska säker att övriga iDrive fungerar. När beställde du och vad fick du för ungefärlig leveranstid? //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Jag beställde 13/11 och den skall enligt uppgift tillverkas v0107, trolig leverans slutet januari ev början februari. Lååång väntan! |
|
|
Tokångest.. beställde förra veckan och har inte fått besked ännu. Men ganska exakt tre månaders leveranstid då. Blä :-) //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
| Vad beställde du? | |
|
335 Touring, men jag antar att alla Touring går på samma band så att säga //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Det skulle vara kul om man fick åka ner och vara med under ihopmonteringen av sin bil. Hur lång tid kan det ta? En försäljningsidé kanske? Man kan ju alltid drömma! |
|
|
Man kan ju åka ner och hämta sin bil om man vill. Mycket poppis i USA med European Delivery. Länk Tror man får en tour av fabriken då också. //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Häftigt, det finns alltså nåt liknande. Men för i oss i Europa kan det bli svårt. Joakim, har du beställt din bil med iDrive? |
|
|
Jajjemen. Motorjournalister tycker illa om iDrive men jag tror man lär sig systemet hyffsat kvickt. //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Jag känner till kritiken mot iDrive, men jag tror också att man lär sig snabbt. Har testat lite på affär'n. Sen vill man ju ha Navi och många finesser. Har valt Comfort access t ex. |
|
| Jag tycker I-Drive funkar bra. Kan tänka mig att många som är "äldre" och tycker teknik är jobbigt inte gillar I-driven. Tog max en vecka innan jag och I-driven var polare ;) | |
koppsnurr |
finns det nyare versioner av CD:en för Navigation Professional? |
|
2007:1 är nog den senaste tror jag Tror däremot inte det är en likadan DVD i min nuvarande bil som i din.. kanske heter något nytt på iDrive språk :-) //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
koppsnurr |
jag fick för mig att man skulle kunna få indikation på alla bensinmackar, restauranger eller golfklubbar. På min kan jag inte det. Går det på Din? |
|
Ja och jag är övertygad om att det är likadant på din. Du får nog läsa manualen för att kolla hur du får fram det :-) //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Måste man för varje ny version av DVD skiva betala fullt pris eller ingår uppdateringar? |
|
koppsnurr |
den version jag har heter BMW road Map Europe Professional 2005-1. vad hetwer Din? |
|
uffehelår: Man måste köpa ny skiva två ggr per år om man vill hålla sig uppdaterad. Alternativt ladda ner dem på nätet, men sånt kan man ju inte göra ;-) koppsnurr: BMW Roadmap Europe HIGH 2007.1.. någonting //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
2x3900=7800:- per år!!! Nja, jag vet inte........ |
|
koppsnurr |
Inte tänkte man på att jag skulle få en gammal version när man köpte bilen. Jag ska kolla om inte det finns en marknad för nyare och lite hottade versioner som fungerar. Produkten kommer inte från ett BMW-företag. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.