|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Det bara Peugeot 207 som fått fler röster än e91 i en föga smickrande omröstning. Länk Jag är benägen att hålla med.... Flåklypa | |
|
Det var det löjligaste jag har hört. :-/ Men jag tror att du förväxlar E91 och E92. E90 = sedan E91 = Touring E92 = Coupé ___ 750-bloggen: Länk |
|
Gemini__ |
Där fick vi det bekräftat =) //Thomas |
|
e92 ska det naturligtvis vara! Flåklypa |
|
|
Så om jag beställt en Touring är jag fortfarande hetero? Vilken flax! //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
Lars Jakobsson |
Hahaha :P Vilken omröstning :P Dock så vette fan om jag håller med om det...;) |
|
Enligt en undersökning från UK som presenterades i Top Gear var det väl Rosa RR som hamnade i topp följt av MB AMG, vilket roade programledarna som inte ägde en sådan på ägarens bekostnad (kommer inte ihåg vad de 3 illbattingarna heter). Jag kan inte ansvara för vetenskapligheten i vare sig undersökning eller programm. :) Mvh Mikael |
|
|
mikaelodoris: Mycket riktigt är det Jeremy Clarkson, en av programledarna, som är den stolte ägaren till den då gaystämplade MB SL55. I dagens politiskt korrekta samhälle där t.o.m jultomten är kvinna, lesbisk och av annan etnisk bakgrund får man väl ta gaystämpeln som något positivt. Det är helt enkelt tufft och helt ok att vara gay år 2006. Grattis alla E92 ägare och välkomna ut ur garderoben ;-) //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Kom precis på att med den logiken är uppenbarligen Peugot 207 en häftigare bil än en E92 Coupé.. måste vara tryckfel. //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Fakta visar ofta på att Gay-människorna ofta är framgångsrika i samhället, och om de "väljer" BMW så har BMW en grupp till att sälja bilar till som dessutom har pengar. Något som definitivt gynnar BMW och dess framtid samt framgång. 2 män har oftast bättre ekonomi än 1man + 1kvinna rent generellt i ett hushåll. (Om jag får välja så tycker jag att små Fiat-bilar har den högsta gay-faktorn, men det är bara för att jag tänker på orakade svettiga italienare med flottigt hår som kör på bergsvägar med öppna bilrutor och spelar musik.) |
|
|
"...föga smickrande omröstning" tycker jag är ett ovanligt dumt uttalande. Det känns fans som mycket roligare att ha en bil som är omtyckt av bögar än en som alla straighta män dräglar efter. I min värld har bögar bra mycket bättre fantasi (och koll) än majoriteten av alla straighta gubbar. Bara en sån sak som att VW Jetta kommer trea på straightlistan är ganska talande. Christian |
|
|
om vi nu ska generalisera så håller jag med Bimmerfrei. känslomässiga åsikter om bilar är ofta intressanta. att bilar väcker känslor är ju en av anledningarna till att de är så fascinerande och att vi gillar dem så mycket som vi gör. men personligen har jag köpt en bil som JAG gillar. vad andra tycker är helt irrelevant. /Lars Vägen är målet. |
|
| Hur kan ni på Autopower tillåta en sån här rubrik? | |
| Kanske trodde moderatorerna att tråden glömts bort efter 8 år, men tack för årets trådlyft. | |
| Spelar ju ingen roll att den är 8 år gammal. Den ligger ju kvar så man kan läsa idag. | |
| Vad exakt är problemet med rubriken, är den homofobisk eller är du bara bajsnödig? | |
| Det stora frågan är ju vad du sökte på ;) | |
| Faktiskt Peugeot 207 :) nä, ingen big deal så men förstår inte riktigt syftet med rubriken. Vad vill man säga liksom.. | |
|
Jag antar att rubriken speglar artikeln som numer inte längre går att få upp (googla). TS använder dessutom " " runt ordet. Bilen med mest "straightfaktor" var för övrigt Audi RS4. |
|
|
Att du inte förstår syftet med rubriken kan väl knappast vara en anledning till att ta bort hela tråden?! Grattis till årets trådlyft! Kul läsning. :) |
|
|
Varför skulle "gayfaktor" automatiskt vara ett negativt ord? Tycker det säger mer om dig själv än om AP. ------- //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.