|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Sätter min hundring på 1 Celica 2 Porsche 3 BMW "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
Upp med varv på motorn (4500 varv?) innan du släpper kopplingen ut med reservhjulet lite bensin och redo för match sen så tar du båda med en halv billängd :-) Gjorde ett liknande race mot en polare för ett tag sen alltid kul och jävlas om man vinner... Mpower |
|
| Men man ska aldrig säga aldrig, min 325a har åkt fortare på 201 meter än en Posche 944S trots sämre 60 fots tid. | |
|
Jag tror stenhårt på BMW:n! :) (Bakhjulsdrift för fanken?...Porschen räknas bara i högre farter pga hyfsat cw-värde) |
|
|
Toyotan vinner enkelt. |
|
|
Toyotan vinner enkelt. |
|
|
De klart bmw fanatiker tror på bmw:n Toyotan tar det utan problem |
|
|
Jao, toyotan tar förstaplatsen! Men det är väl ganska lätt att klura ut :P Frågan är snarare angående andraplatsen-... Det är 0,6s skillnad i 0-100 på papperet... Men sen så lägger man till att porschen har nästan 30 år på nacken.. BMW'n 13år.Kan bli jämnt =) // MVH Jocke |
|
| Heja, mixim.:-) | |
| Som den bmw fanatiker man är så tror jag på bmw'n | |
| Om det skulle gå så illa att du blir sist, kan du få räjsa mot min Diesel Mondeo typ 80hkr. :-) | |
|
Får man komma och titta på Söndag? I så fall, exakt var ligger den avstängda vägen som ska ni köra racet på? |
|
|
Tyvärr grabbar,inställt pga riktigt jäkla ösregn... :/ Nästa helg får det bli! // MVH Jocke |
|
|
Bara bra, då har du ju ytterligare lite tid på dig att hinna lyfta i en större snurra med något trevligt kompressorkit till. Säg inget till polarna bara.:-) Vad har vadslagningsfirmorna satt för odds på er. |
|
|
Celica 1.0 Porsche 9.0 BMW 10.0 ? =) // MVH Jocke |
|
|
Hittade oddsen på nätet. 1. Den 30åriga Porschen blåser sin audi motor redan i starten. Odds 1,40 2. BMW kommer sämst tvåa. Odds: 1,01 3. Toyotan vinner Odds: 1,01 Jag kan cykla brevid och filma om du vill. =) |
|
|
mixim: Fan.. jag som hade köpt chips och bänkat mig framför Internet Explorer... //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
| YES! Jag blev kallad "BMW-fanatiker" - Tack! (Det skulle grabbarna på 1-serie-forumet ha sett...) :) :) | |
|
Äh, Bimmern tar lätt hem första platsen, allt du behöver göra är att besöka din skrot och leta efter ett par bakdäck med minsta möjliga rullomkrets som du kan få på bilen, och självfallet lätta ur bagageluckan ^^ |
|
| Hittade en gammal test på porschen från 1981, då gjorde den 0-100 på 10,8 sek. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.