|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Extremt smakfull specifikation! Såg och satt i en 335Ci i just Monacoblå med sadelbrunt skinn, och jag kan svårligen tänka mig en läckrare färgkombination utan att man ska involvera BMW Individual. Jag skulle välja till Shadowline (blir mycket sportigare) och Blåtand (verkar extremt praktiskt, med reservation för att det inte funkar med din lur då...) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
När du ändå får bilen så sent 1 jul kanske det kan vara läge att vänta in ett eventuellt M-paket som bör komma under 2007? Ser man till nya och gamla 5/3-serien så har dessa bilar varit mycket snyggare med M-paket och haft bättre andrahandsvärde på begagnatmarknaden. Men nu är jag kanske lite FÖR logisk! :) |
|
|
Ja, kanske är värt att se om M-paketet har kommit innan produktionen startar, vilket är i slutet av April. Just nu känns det logik inte är det första man tänker på, men om några veckor kommer nog logiken tillbaka... |
|
|
Jag måste hålla med Kalle Hansen när det gäller färgkombinationen Monacoblå och sadelbrunt skinn. Snyggare får man leta efter. När det gäller M-paket så kan man ju alltid eftermontera (det kosmetiska i varje fall). Jag hittade desutom en bild på BMWs hemsida, bara bakifrån men ändå. <a href="Länk |
|
|
Det där är aerodynamikpaketet. |
|
|
vilken bil det kommer att bli! håller med andreas om takluckan, den minskar innerutrymmena och för mig personligen känns den onödig. jag brukar inte titta upp i taket när jag kör. men passagerarna kanske uppskattar det. antracit innertak hade jag valt, passar en sportig bil och ser riktigt bra ut. men exakt hur det blir med sadelbrunt vet jag inte. vad blir det för färg på resten av inredningen om man väljer den läderklädseln? klädselvalet känns annars klockrent. sadelbrunt är en riktigt snygg färg. ljus men inte lika känslig som lime. komfortöppning och ytterbackspegelspaketet är de enda två tillvalen jag önskar att jag hade gjort på min 325:a. det hade jag valt. startknappen känns mer meningsfull om man slipper sätta in nyckeln, även om det finns en poäng med knappen oavsett. hade också valt 19" om jag känt mig generös mot mig själv. coupén behöver nästan det, precis som sedanen och kombin i princip är ritade för att se som bäst ut med 18" (man behöver inte vara så konspiratoriskt lagd för att misstänka att det finns en baktanke med det). /Lars Vägen är målet. |
|
|
Pontus.Härligt att plocka ut nya pärlan under sommaren, själv har jag lyckats med bedriften att få mina bilar mitt i vintern. Har du kollat om M-paketet kan levereras till din bil. //Stefan |
|
|
Tycker det ser bra ut. Så här skulle mitt val bli utöver dina val: Infällbara backspeglar Skidsäck Tonade rutor Isofix Larm Totalt: 13100:- extra. Förstår ju att det handlar om prioriteringar och att man kanske inte kan få med allt. Men om jag skulle välja så... :) Min Cabrio Länk |
|
|
Finns maskerade spionbilder på M-paketet nu på Länk Skulle nöja mig med Shadowline...coupén är så urbota snygg redan i originalutförande! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.