|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
| Spacers i bakre hjulhusen skulle göra gott... =) | |
| Länk hittade denna på mobile ,ingen z3 men en z4.. riktigt ovanlig färg och ganska så snygg.. bilen behöver dock lite större fälgar och andra detaljer för att den ska bli perfekt | |
|
tänk skymning elller gatlyktor en mörk kväll. Silver skapar dimension och framhäver linjerna. I solsken blir det fint med Boston eller hellre Estoril. Svårt val. /Mattias i Sollentuna |
|
|
Silver Svart Vit Kanske känns som trista färger men de håller så väl och sportbil med fina linjer klär alltid i en snygg silver lack, se bara bakåt i tiden på äldre fina sportbilar.:) Alfa och Ferrari skall vara i rött dock..-) |
|
|
Mitt partiska inlägg blir utan tvekan Imolaröd. |
|
|
Om jag hade möjligheten att idag välja så blev det imolaröd, har bara sett på bild, men jag är nöjd ändå med min ovanliga Siennaröd som är nästintill, men vinröd, med den färgens mörka ton får man en otrolig glans och lyster, och ändå upplever en tilltalande färgton mvh Uffe/bildock |
|
|
Alla gånger hellrot och svart!! |
|
| Länk inte en z3:an men en z4:a och en riktigt snygg sådan.. denna färg är så snygg på båda karosserna eller bmw överhuvudtaget :D | |
| Mora rot metallic är fortfarande snyggast på Z3. Ovanlig färg med mycket djup. Den ser kanske lite gay ut i och med att den är åt det lila/vinröda hållet men den är lika läcker på Z3 för det. | |
| highway star: håller nog med där men var finns dessa bilar?? kan inte finnas många i världen med den färgen | |
|
Ska vi ta och enas om hellrot en gång för alla? Länk |
|
| Mitt partiska bidrag får bli stålgråmet :) Länk | |
|
Estorilblå!Måste jag väl säga. Klabbarparn |
|
|
Hellrot och Estorilblå! Lennart Bornhall BMWCS #1085 |
|
|
hellrot (solid), svart (solid), stålgrå (stahlgrau metallic)eller safirsvart (metallic) och interiört svart att hitta en välhållen 6-cyl lågmilare med rätt färg har blivit svårt - jag har letat länge |
|
|
Jag måste hålla med Stocktrader :) , samtidigt tycker jag imolarött är alltid snyggt på BMW. Mvh/Rolle |
|
|
<england> Låter som att det är min bil du letar efter. Jag lovar dig, its worth waiting for... Titta här; Länk |
|
| Cosmosschwarz alla dagar i veckan ;) | |
| Roligt höra alla era inlägg under 5 år jag tycke att den bondblå är den snyggaste hur som helst. Nu går jag vidare då min fina bil såld kommer köpa en Z4 istället......Då en Röd...som i sportvagn! | |
| Håller med Andre300. Hellrot skall det vara! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.