|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
| pontusp.. hade jag haft pengarna så hade jag varit sugen... verkligen snygg bil men jag hade bytt till vita blinkers runt om :P | |
| visst man ser itne så bra men denna var väldigt snygg tycker jag Länk | |
| BMW_jerry, jag hade planer på att byta till vita. Men jag fick rådet av ett par entusiaster att inte göra det. De skulle "försvinna" mot den vita färgen. Men de kanske har fel. Vad vet jag? | |
|
Tycker inte heller du skall byta till vita, och speciellt inte om du ändå tänker sälja bilen. ;-) /Fredrik Min Z3. Länk |
|
| här har vi en drömbil... Länk kolla färgen.. hade bra velat ha kroamde a-stolpar sen vita blinkers runt om... underbar färg | |
| Jag håller med dig, lite mera krom just på de röda och blå gröna kulörna gör sig kanon...de svarta o silver är gör sorgerliga där hjälper ingen makeup....vad har alla fina färger tagit vägen i dagens bilar..är ju murriga svarta grå silver som säger inte mycket går ej få fram djupet i lacken, haft både svart o silver..aldrig mera. Men där vet jag att smaken är som baken...andra tycker precis tvärtom men det är ju det som är så roligt i vår Z3 värld. | |
|
Z3Kent tack för det inlägget, kunde själv inte ha formulerat inslaget bättre då jag tycker precis som du, var har alla fina färger tagit vägen? Uffe/bildock |
|
|
vad är detta för färg Länk är lite lik maldives blå som finns till z4... någon som vet vad färgen heter?? |
|
|
Jag tycker det ser ut som vanlig atlantablå: Länk Ovanligt med den färgen på facelift-Z3. /Masten Gör mig glad, besök min blogg! Länk |
|
| Håller med... Atlantblå .. | |
| var grymmt snygg på faceliftmodellen i alla fall | |
|
Kan det vara en Lagunablå? Länk Varför frågar du inte säljaren? |
|
| Lagunablå känns mycket mera pastell-lik än atlantblå. Jag tycker definitivt den ser atlantblå ut. | |
|
I min försäljningsbroschyr (facelift) fanns det bara 2st blå metallicfärger i standard utbudet: Atlantablå och Topasblå. Sen kanske det fanns någon annan blå i något specialutbud? Och jag håller med om att det är atlantablå känner jag igen då min bil har den färgen.//Z3Kent. Min bil 2007Länk |
|
|
Här är en riktigt udda färg; borde vara Impala Brown? Länk |
|
|
Såg en rosa metallic Z3 R i Löddeköpinge idag, grymt ful men kanske får den samlarvärde!? Tyvärr så hann jag inte plåta den! Måste ha varit 395 Sundown eller 433 Apricot Länk |
|
|
Anmith Hejsan, jasså du har sett något så ovanligt i verkligheten, ja jag kan väl inte heller tycka att dessa färger är så snygga trots min önskan om mer pastellfärger så måste jag säga att när man beskådar färgkartan på Z3 så finns där många konstiga färger som vi i allmänhet aldrig skulle välja men det kanske beror på att bilarna kommer från amerika, man måste ju trivs med sitt färgval Uffe/bildock |
|
|
Nu när temperaturen blivit acceptabel för att tura med pärlan så har det blivit några nya bilder. Och när jag tittar på bilderna så tycker jag att svart är en bra färg. Den får omgivningen att spegla sig i lacken på ett vackert sätt. Och speglingarna framhäver dessutom bilens former mycket bra: Länk /soomg |
|
| Jag är inte så färgglad så jag måste säga svart. | |
| Länk denna var riktigt läcker | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.