|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
| Bjornand mycket Stilren bil. | |
|
Ok, dags då för den äkta minimalistens färgval ;) * Cosmossvart (förståss) * Silver (ingen lyster??? va? snyggaste färgen!) * Vit (combon med rött läder låter coolt, foton?) Hela gråskalan med andra ord. Sedan känns ju Atlantblått sommarskönt! Z3:an Länk |
|
| Den färg som jag tycker är snyggast måste vara Montreal blau. Den färgen passar bilen kanon. | |
| Jag har ännu inte tagit några bilder. PGA det underbara västsvenska väder ni säkert alla har hört talas om. Vill inte rulla ut min ny recondade skönhet i ösregnet. Men jag såg en sol över västkusten på lördag. Så jag siktar på helgen. | |
| Tack Katzi! | |
| Helt klart Montreal blau... Som min Länk | |
|
Patrik! GRATTIS till en så elegant bil och vilken inredning! ung.precis så ville jag ha tag i men var i attan skulle sådant finnas till salu det fanns ju bara svarta bilar med svart inredning var finns glädjen i sådant? men med lite krom på din bil skulle det här varit min drömbil nu blev det en siennaröd, mörkt vinröd och det är inte dåligt det heller MVH Uffe/bildock |
|
| ja när man har en lite speciell bil så arför ien ha en speicell färg på den oxå :D.... om ja fick välja vilken färg ja ville skulle jag nog ta en violett typ daytonaviolett eller technoviolett eller möjligen mora metallic tillsammans med chromeline paketet... udnerbart | |
|
mera mera inlägg!! det är jätteskojigt att höra hur man vill ha eller har sin Z3 kanske hur man skulle valt om man kunde köpa ny jag vet precis hur den skulle se ut har dreglat mycket i både broschyrer och om extrautrustning som syns mvh Uffe/bildock |
|
|
Jag hade nog fått världens beslutsångest om jag hade möjligheten att beställa en helt ny bil. Men det hade nog blivit en Hellrot M Coupe, med helsvart inredning. AC hade nog varit det enda tillvalet jag hade kryssat i. /Fredrik Länk |
|
|
Alla färger finns att skåda på denna site: Länk Min favorit: (men jag skulle inte köpa den) Länk Sterlinggrå skulle jag köpa, men den är inte direkt vanlig på Z3. Den färgen är övernaturligt snygg när man ser bilen i verkligheten. Framhäver formerna bättre än cosmossvart och ser samtidigt "slätare" ut. Bilden gör inte färgen rättvisa. Länk Länk |
|
| denna såg rätt bra ut.. Länk men håller med daniel om att den bruna/beiga är väldigt snygg | |
|
Jag lägger min röst på hellrot, svart inredning, svart sufflett och 16" stjärneker 55. Det är ju en sån jag har. En siennaröd 2.0 såldes i Sthim i somras. Hann tyvärrr inte med att se den. Vart tog den vägen? Tittade på ett par fina topasblå men tveksam till den färgen. Gärna en montrealblau men den färgen fins ju inte på de senare årsmodellerna. hälsn S |
|
|
Hejsan england! JAG köpte den!! jag som i det här forumet puschat på att fler ska tala om hur deras bilar ser ut och hur de önskade att den skulle vara, KUL att du uppmärksammade den bilen , själv gjorde jag det för att den var siennaröd!! en 00: 2.0 4300 mil med hardtop och utan helsvart inredning Hälsningar Uffe/bildock det verkar som många tycker det här forumet är intressant så kom igen med flera inlägg om hur edra bilar ser ut eller önskade att de vore ingen blir ledsen för att någon tycker annorlunda alla har vi olika smak väl mött! |
|
|
Grattis bildock till den fina bilen! Där var du snabb. Jag fann istället en 1.9, -01, hellrot. Den är jag nöjd med. hälsn S |
|
| snälla kan ni lägga upp bilder på era bilar !! | |
|
Härligt att det dyker upp fler på forumet som gillar röda Z3'or, har känt mig rätt ensam. ;-) /Fredrik Min Z3. Länk |
|
|
Hejsan Fredrik jag har haft en del inlägg om färger och jag tror att det svarta har dominerat för att det varit på modet , väljer jag det kan ingen säga något jag tror att många skulle vilja ha något annat men inte vågat så därför har de klatschiga färgerna uteblivit, men jag tror också att många tycker den är läcker , ja det ser du ju på alla positiva inlägg om den röda så sträck på dig! det skulle jag göra mvh Uffe/bildock |
|
| denna var väldigt läcker Länk | |
| bmw_jerry, det är min bil=) Köp sugen? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.