|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Länk | |
|
Busig bil ;) //Roffa |
|
|
HAHA... Vore att ha den JsF |
|
|
några effekt siffror? JsF |
|
|
ett burn out tips: du får hoppas att inte polisen ser den filmen då man ser hur du ser ut och eftersom man får betala per meter svartsträck blir det nån krona men snyggt var det och motorn lät väldigt bra,hehe |
|
| Det var ju inte ja som körde ju.. | |
|
He he, nice... Gillar när det ryker innifrån bilen! Lagom hälsofarligt. _____Vraum!_____ |
|
|
Tjenare. Nice bil som ser ut att gå fint med. Dock så måste jag, som aldrig brukar gnälla, klaga lite. Det ser ut som ni kör vid ett villaområde. Även att burna över övergångstället och förstöra de är inte så smart. Vi som gillar streetrace måste se till att sköta oss och vara lite mer diskreta än i detta fall. =) /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
| Dumper: det är ett industriområde i E-tuna.. inte en kotte som bor eller går där.. men fattar vad du mennar :) | |
|
Axel: Du har inte lust att nämna motorreceptet lite kortfattat? Laddtryck är givetvis av intresse! =) Anton |
|
| det är kolvar och stakar från m50. portad, annan kam, litte allmänt pyssel.. laddar 1,5 :) kanonkul bil :) | |
|
tjena axel!!!! du vill inte sälja eller ???? (666) |
|
|
nibe: allt är ju tillsalu för rätt pris:) jag kan stava jag är inte rädd :) |
|
|
du vill inte byta mot min 540??? eller säg vad du vill ha. (666) |
|
|
nibe:en 540 skulle inte räcka. kanske 2 :) jag kan stava jag är inte rädd :) |
|
| vill du nötaut gasvajern ? :) | |
| sköj man kan ha :) | |
|
Gott! Lite slakt skadar inte ;) BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Ser bra ut, verkar gå "rätt bra", låter j*vligt bra.. Helt enkelt BRA.. //amullo --- |
|
| jo han gick finst med den turbon.. nu med 2,7 och större turbo är det bara sjukt :) | |
|
Har du inte sålt den bilen? Såg den på blocket för inte så länge sedan. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.