|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Tycker det är en så ljuvlig känsla att hämta sin bil av en glad, trevlig, noggrann, och ärlig bilmek som gör ett bra jobb och inte gräver hål i ens plånbok. Vad gör man när dessa seriösa bilmekaniker en dag tar ut sin pension och lägger verktygen på hyllan? Finns det någon tillväxt i samma anda eller är det slafs-hafs-speedy som gäller? | |
|
Ja du det är ju en bra fråga, bara att hitta en annan :) Om någon letar efter just en sån så kan jag rekommendera Uffe på Custom & Styling i Sundsvall (Njurunda) |
|
| Blir nog billigare att köpa ny bil istället för att åka till Sundsvall.... nej men ärligt , behovet av seriösa mekaniker med yrkestolthet är extremt stort i detta land. | |
| Älskar och älskar... näe. Men har hittat en verkstad som jag gillar, de kan inte allt men klarar av det mesta. Finns en som är mycket duktig när det gäller E36. | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Håller med snatto! Vem älskar att lätta på plånboken!? Det är klart, jag har ju favoriter när man måste lämna i väg "bettan"! Och då är det Dr P.larsson som gäller! MVH Patrik Ögonstenarna:Länk |
gretzky |
För er som håller till i Östersundstrakten rekommenderas (Verkstan Peter Karlsson) varmt o hjärtligt! Otroligt kunnig och välbemötande, samtidigt som plånboken inte töms några månader framöver. dieseldoris |
|
Lennart på Rinaldos bilservice är en sådan kille som man kan lita på i alla väder. Han håller till i Jönköping. Han är klockren Heja Lennart. |
|
|
Älskar gör jag inte men näst intill:) Lämnar jag in bilen blir det hos Rigo bilservice i Halmstad.(Fd BMW autoriserad) Dom ställer alltid upp nästan oavsett vad det gäller. Har fått mycket hjälp över tele samtidigt som jag mekar ex. Han tar inte mer betalt än han behöver och är mycket kunnig!! När han tar ut pensionen finns det för mig inte nu nån annan verkstad jag anförtror mig åt på det sättet så det kommer kännas tungt. ///M-Power När du älskar att köra |
|
| Någon som kan tipsa om en bra mindre verkstad i Örebro. Är så trött att lämna in bilen till idioter som knappt fixar felet och tar ut överpriser. | |
|
Danne83: Bil'&Elservice på Pappersbruksallen har jag mycket goda erfarenheter av. De fixar hellre än byter ngt som en dator säger är fel. Mvh Asken |
|
|
Doktor Per med sitt Bil&Motorteknik är en av de bästa i Sthlm. Känns snart som jag ständigt har en bil stående där... Mvh Asken |
|
|
Asken- Det har du väl? ;) MVH, Danjel (fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
| Tack Asken! | |
|
Själv är bäste dräng heter det ju... ;-) ___ 750-bloggen: Länk |
|
|
[QUOTE=Mugge]Själv är bäste dräng heter det ju... ;-)[/QUOTE] Tyckte jag också tills jag kom på att tid är pengar ;) |
|
|
Danne, pengar är inte allt. Ingen bryr sig om din bil lika mycket som du själv. ___ 750-bloggen: Länk |
|
|
Min bästa bilmek? Det måste vara jag själv för jag har aldrig lämmnat bilen på nån verkstad ;) BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Jag älskar Åke Perssons bilverkstad i Valleberga :) MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
AMET:: Håller me dej till fullo, Lenart Renaldo i JKPG vet va han sysslar me, man kan säga att han ä speciallist på just BMW och kan det mästa i huvet.. Vet inte hur pass dyr han ä eftersom ja känner honom och han bara har gett mej tips, men han ä nog inte så dyr.. Här ligger den:: Länk O==00==O //Filip |
|
|
Danjel: Nope för han har tillräckligt med bilar där så det finns inte plats för mina, alla andra bilar bara kopieras:) Får skylla mig själv för jag rekommenderar han men vad gör man inte då man hittar en skicklig hantverkare, speciellt i 08?:) Mvh Asken |
|
|
Ja böckling e jag ju inte hehe, men har hittat en toppenkille som gör jobb för en bråkdel av priset BMW skulle ta BMW e lag |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.