|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| tarzan325: Självklart lyser P-ljusen (alla) när omkopplaren står i P-läge på 530:n oberoende av nyckelläge. Att det inte gör det på e34'orna beror på den fulkopplade halvljusautomatiken. | |
|
Mycket trevlig funktion som jag använder när jag parkerar bilen tillfälligt i lite mer skymda lägen. Man vet aldrig när det dyker upp nån ouppmärksam Östermalmsk lyxhustru i en gigantisk SUV hon inte kan hantera :-) //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Hillstreet: Då är det nog kört ialla fall:) Skämt åsido, jag tycker också funktionen är bra även om jag inte använder den allt för ofta. Däremot att kunna tända upp xenonljusen under en tid är guld värd när man kommer upp till sommarstället på hösten, då det verkligen är becksvart ute. Vh/Kermit. Min Bil-blogg. Länk |
|
|
Kane: Det måste vara nå´t speciellt med dina E34'or isåfall :-). De jag har haft har alltid funkat som de ska... Freude am fahren |
|
|
commander_krill: Fulkopplingen är perfekt. M5:an är sommarbil => ljusomkopplaren i P-läge och dimljusknappen på för framljusen => kör med P-ljus plus dimljus fram => behöver ej fippla med ljusomkopplarna eller riskera att glömma P-ljuset på. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.