|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Så då kan jag ta bort min kassa kassetspelare och sedan montera in en dubbel DIN? Får ursäkta om jag tjatar... We ride together, we die together BMW for life... |
|
|
Jag sökte och fann denna tråd... hur har det gått? |
|
|
Ska se om jag kan få tag i bilderna på den bilen vi gjort med dubbeldin roger t |
|
|
ljudroger,de vore mycket intressant ifall du kan fixa bilder. Bara en tanke som slog mig o de va när jag satt o kollade lite cd spelare te brorsan,att man kanske skulle ha en dubbeldin med touch screen hittade då denna: Länk Har idag 4:3 skärmen osv osv,frågan är vilka funktioner som försvinner o ifall de är enkelt att koppla in denna till bilens orginal kablage? En del av er vet att jag bytt ut mitt DSP system så nu ligger de en Lågnivå kabel dragen från den förra förstärkarens kablage till mina nya steg (3 st) är de bäst att behålla de så (lr ja kommer den funktionen finnas kvar lr blir de te o dra ny lågnivå från stereon?) (skulle tippa på ny lågnivå då man slår ut cdväxlare/radio mm?) antar även att min färddator funktion försvinner men hur pass då? kommer jag kunna se funktionerna i displayen i mätarhuset? isf hur kan man reseta funktionerna/alt ta bort en del av dem? denna Dubbel din spelare har måtten 18.2 cm x 16.1 cm x 11.2 cm (BxDxH) höjjden lär funkar bra o även bredden men hur är de med djupet? kommer den verkligen ta i luftkanalen? Sjuk är man,är man aldrig nöjd? ;) |
|
| Intressant..tror många vill veta vad som händer här med djupet och färddatorn.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.