|
Sida 9 av 14
|
|
|---|---|
|
Men Mosse,skjuter du upp försäljningen till våren så är bilen ett år äldre o förmodligen värd mindre.Trots 18 tummare o solsken. Vill berätta att jag letar en 320 M-sport touring o bjöd på en bil för en månad sedan,han svarade att "det var det fräckaste bud han hört",Döm om min förvåning när han ringde mig häromdagen o ville diskutera ett ev. köp?! Fast nu är hans bil mindre värd då jag ser att många förblir osålda o står kvar läänge på Blocket. Summa:Behåll din pärla ett par år till eller sälj Nu! Det är köparens marknad på gott o ont. Skalman |
|
| Å andra sidan ska ju mosse byta upp sig till en (dyrare?) 330 så även den bilen lär sjunka över vintern så mellanpriset lär knappast öka. | |
| Står i valet & kvalet, har klar köpare på 139, men det känns svettigt att släppa så fin bil, men som ni säger, alla andra bilar sjunker ju motsvarande så det är väl bara bita i det sura äpplet denna gång! | |
| hehe.. men var inte bilen ute för typ 137? :-) | |
|
Ja nu fattar vi ingetting Mosse... ;) Annonspriset va väl 137 nånting? |
|
|
Då är det bara att gratulera nya ägaren till ett bra köp. Och mosse att du hittar en fin 330. Allt under 140" för den bilen är ett fynd. //Stefan |
|
|
Om du är så förtjust i bilen så behåll den för tusan! Den är ju faktiskt riktigt fin! Är det bara mer pulver du är ute efter så finns ju alltid ESS.. BMW 320 2,2 Horsepower: 270 DIN (Stock 170) Torque: 300 NM (Stock 210) Länk |
|
|
Vader & Jimmyboy, jepp priset hade jag satt ner till 137.500, men två har bjudit 139 faktiskt.. Simon, ja kompressor skulle smaka fågel, vad tror du summan slutar på med montering? |
|
|
Priset står i länken. EUR 5370 Läs inte reportaget! Det är starkt beroendeframkallande Länk |
|
|
Kul att höra Mosse, inte fel när det blir på det hållet. Då blir din pärlan såld nu eller? Lycka till. |
|
|
Inte såld ännu, jag har problem att hitta bil att byta till.. Står & väger på en 330 Ci 02:a (utan facelift) tyvärr inte lika finst skick som min, man blir ju tyvärr väldigt bortskämd! |
|
|
ääh jag fattar ingenting, först whine om att du inte får den såld och sedan när du väl får ett bud över ditt annonspris så ska du helt plötsligt inte sälja? Grattis iaf! |
|
|
Høres jo riktig ut det. |
|
| Hur har det gått Mosse.. har du sålt bilen? | |
|
Lyfter min gamla tråd... Det är skrattretande med denna bil! Jag letade som en GALNING efter en FIN 320 M Sport facelift förra året, & hittade denna i nära nyskick. Nu är den totalt stendöd.....medans andra annonserar 320 M UTAN faceligt för mer pengar... Kan någon förklara vad som händer, för jag förstår ingenting! :-/ Jag menar, en 320 Limo, 2002:a facelift, M-Sport, med 9600 mil & dessutom svensksåld...för 137.000:- är inte det ett klipp? |
|
|
Det är väl denna? Länk Jag tycker att priset är "ganska" bra, men du begär alltså ung samma pris för den som då den senast nämndes i denna tråd...och man får inte glömma att det nu har gått ytterligare (minst) 9 månader...och bilen har väl rullat en bit till? / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
LeifM |
Det finns en herrans massa 320 till salu och flera med högre pris än 325/330. Jag skulle inte ge mer än 120´för en fin 320 02-03. Har nyss köpt en 325 -03, 7500 mil i nästan nyskick. Fick leta länge! Metallic, helläder, sportstolar, komfortpaket, bagagerumspaket, vinterdäck, extra nackstöd och syns inga spår av att någon har suttit i bilen eller använt bagaget. Luktar nybil + läder. Och den är sv.såld! Priset obetydligt över 140´. Nästa BMW en diesel... |
|
Leif..men M-Sport II paketet drar ju upp priset avsevärt mot en "vanlig" ? Lustigt nog ringde en mycket intresserad herre nyss.... :-) |
|
| Mosse - Om nu inte den intresserade herren slår till direkt, rekommenderar jag dig att fixa lite bättre bilder. Några är alldeles för mörka, några alldeles för ljusa och inte en enda gör bilen rättvisa. Texten du har med funkar, men du behöver säljande bilder. | |
|
Det klart att M-sport drar upp priset men kanske inte så mycket som man tror. Det handlar nog om 15' snarare än 30' som vissa vill få det till. Det finns bland annat en Touring med Xenon med strax högre miltal men lägre pris. Länk I sverige är Touringvagnar värda betydligt mer än sedaner så den som tittar i din prisklass riskerar nog ganska enkelt att köpa den istället. //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.