AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.179

Många fullutrustade på bmwpower

Sida 2 av 2
Visa användare
686
Alecci
BMW 640d xDrive GC '14
När jag vek farsans Ford Sierra Cosworth -90 som en fällkniv runt ett träd så hade den gått 33 000 mil, och var i nyskick. Den var så pass i nyskick att den bilhandlare som via försäkringbolaget senare köpte bilen (och riktade om den) inte trodde på mätaren och besiktningspappren. Han var klart övertygad om att mätaren var FRAMSKRUVAD.

Grejen är att du kan få vilken bil som helst att gå hur långt som helst och vara i hur bra skick som helst, så länge du sköter den med minutiöst pedanteri gånger två och mer därtill.

-( ALPINA POWER )-

MVH Alecci
fj
160
fjalar
Tesla Model 3 LR AWD -19
VW Tiguan TSI DSG -18
Det närmsta en fullutrustad E34 jag har sett så här långt var en 540iA -95. Den hade verkligen "ALLT", inklusive PDC, elnackstöd fram OCH BAK(!), elsvankstöd fram OCH BAK(!), buffelskinn mm. Det enda den saknade (av den utrustning jag känner till som lekman) var farthållare :)

-- fjalar
Synd det Fjalar eftersom farthållare är enligt min mening betydligt mer användbart än elnackstöd bak t ex.

/Simon
fj
160
fjalar
Tesla Model 3 LR AWD -19
VW Tiguan TSI DSG -18
Hehe, jo, jag kan inte annat än hålla med.

Elnackstöd bak måste vara något av en raritet i E34:or hursomhelst.

-- fjalar
Fanns minibar/kylskåp att få till alla e34 eller bara till m5:an ?

- g -
Li
26
Lindlot
523I-97
Mycket fullutrustade bilar finns det,men jag har fortfarande inte sett någon till salu med Rinkeby-paketet (chromade skärmkanter samt kulsits):-)

Lindlot med fyra låsbultar per hjul
Kylskåp bak fanns till alla, iallafall till de något motorstarkare varianterna.
Je
7.509
Jesperado
328 CiA -97
750iA -88
320i -88
320i -82
320 -78
1502 -77
Bra skick och nyskick är ju två vitt skilda saker... Nyskick=100%. Frågan är ju vad dessa som säljer bilar som påstås vara i nyskick säger den dagen dom köper en sprillans ny bil i samma skick.

Jeppe
Visa användare
686
Alecci
BMW 640d xDrive GC '14
Väl talat, Jesperado. Märker också att jag själv använt ordet nyskick i mitt ovanstående inlägg. Kanske istället borde sagt "överextremt bra skick"?

-( ALPINA POWER )-

MVH Alecci
Su
554
SunKi
325i -92
Det värsta med Autohallen är ju ändå att dom kallar sina touringmodeller som dom säljer för KOMBI!!!! Jävla volvofasoner!!!
Su
554
SunKi
325i -92
Ok, kanske inte alla... reagerade starkt över när jag såg de två översta i listan för KOMBI... ser ju nu att dom skrivit touring längre ner på andra bilar.
Su
554
SunKi
325i -92
Hmm, när dom har två bilar under varandra, samma årsmodell och modell, båda "fullutrustade" Varför kostar den som gått mindre mil mindre pengar?
1000 mil mindre, och 20.000:- mindre?

BMW 540 IA Fullutr Sedan -94
Granitsilvermet 9.500 mil 89.000 kr

--------------------------------------------------------------------------------

BMW 540 IA Fullutr Sedan -94
Diamantsvartmet 10.500 mil 109.000 kr

--------------------------------------------------------------------------------

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.