|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
-:BeeMWe:- |
Alla E34or verkar vara fullutrustade enligt annonserna, ja det verkar som om elhissar, ellucka, svart skinn och farthållare är den enda utrustningen som BMW erbjöd tidigt 90-tal... |
|
Ja har då stora Ac:n i min plus att ja har check komtroll å el stolar stora datorn finns oxå grått sportskinn sitter man på Mvh Mr-speed go for 540 manuell |
|
|
Det är ett vanligt missbruk av ordet "fullutrustad" i bilannonser. Inte bara på BMWPower. Titta t.ex. på den här handlarens sortiment av 5-seriebilar; Länk sortiment Seriöst? |
|
| en högst personlig reflektion är väl att en hel del annonser både är utrustnings och prisoptimister:) | |
|
Kan bara hålla med Asken.......:-) /Simon |
|
netsix |
Kane Dom på Autohallen verkar vara nåra riktiga stjärnor. Kolla miltalen på deras bilar. Finns inte en 93-94:a som gått över 15000 mil förutom en diesel. Undrar var dom hittar alla de där lågmilarna....hhhmmm. /netsix |
-:BeeMWe:- |
Kane: hehe jo jag har sett de dära, och de där priserna är juh extrapriser pga flytt... Det värsta är att de fått denna såld Länk |
|
Om man nu skall spinna vidare på det kära ämnet "bilhandlare som gillar nyimporterade bilar" är mina 3 favoritfirmor; Autohallen, Cartrade och Milos-Auto (Jag hade 4 på min lista tidigare men nu verkar Ekskogen Invest i Vallentuna lagt ner......) |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Undrar just var längd...ooppss gränsen går för fullutrustad.Hur mycket i utrustningsväg som behövs för att kallas fullutrustad. Askens BIL är väl kanske ett typexempel på en mycket välutrustad BMW med både nyttigt och kanske nåt onyttigt som Björnes magasin som jag råkade se när någon av de otaliga knapparna trycktes in:)) Jag som knappt orkar med fjärrkontrollen på TV hemma. MVH Hasso |
|
Jag tolkar fullutrustad som att alla tillbehör som fanns att få sitter i bilen, och jag tror fan inte att det finns många såna. Dessutom ser man ju ibland bilar som gått 20000 mil som påstås vara i "nyskick"... Hur lyckas man med det? Jeppe |
|
|
Jag tolkar fullutrustad som att alla tillbehör som fanns att få sitter i bilen, och jag tror fan inte att det finns många såna. Dessutom ser man ju ibland bilar som gått 20000 mil som påstås vara i "nyskick"... Hur lyckas man med det? Jeppe |
|
|
Så tjatig jag blev, tryckte för snabbt, sorry... Jeppe |
|
|
20000 mil och påstås vara i nyskick är väl ingenting. Jag såg en annons på en Hyundai med 45000 mil på mätaren. Han hade skrivet NYSKICK med stora bokstäver i annonsen. Det är inte illa. |
|
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
PP: måste väl ha varit METER finns väl ingen Hyndaj som hunnit rulla så långt än?? de är väl nyss uppfunna tyvärr :) MVH Hasso |
|
Det stämmer med 45000 mil på mätaren. Det var en Hyundai Sonata -97. Den hade gått som någon sälja bil dagarna i ända. 30000:- begärde han för den. |
|
|
Man blir rätt trött på alla som räknar upp varenda standardutrustning, listan blir rätt lång på en nyare BMW, klipp från bytbil.com, E38:a : centrallås, tonade rutor, servo, Eluppvärmda ytterspeglar, Yttertemp.mätare Airbag förare mm.mm. va sjutton det är väl ingen gammal ........... MVH M-Maker |
|
300 spänn är den värd!!Cyklar förbi den lokala hundaj handlaren varje dag fulare bil..? får man leta länge efter, det värst är att det säljs alldeles får många. Vi har en duktig Mitsbichihandlare sedan 10 år det dräller av sådana här också men de ser ju ut som en bil åtminstone.Sedan finns de många BMW också som tur är trots bara ca 12.000 inv eller nåt sånt.Ser nästan någon ny tyskreggade varje dag tycker jag.Det importeras en del har jag märkt. MVH Hasso |
| Jag vet en E38-95 som gått snart 30000mil som är både väldigt välutrustad och i veritabelt nyskick, den du. | |
| Den har skruvad mätare.... Inte tillbaka utan framåt! hehe | |
|
Som den ärliga person jag är, kan jag erkänna att min E34 är den minst utrustade av alla E34ór i detta land (och alla andra länder). Endast det absolut nödvändigaste finnes. Vid ev. försäljning bör jag skriva: Absolut minst utrustad.... /Wallace |
|
|
Fredagstrams: Bättre att själv vara full-utrustad än att ha en bil ful-utrustad............. M-Maker |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.