|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Placebo Länk Depeche Mode, Shake the Disease Länk Depeche Mode - Never Let Me Down Again Länk MalteX - Pang på Länk Qotsa - Go with the flow Länk Foo Fighters - Learn To Fly Länk Foo Fighters - Low Länk Ett litet urval....kommer mer..... Mvh Björn |
|
|
In Flames är givet, även Opeth.. och på senare tid dessa två låtar: Cult of Luna - Leave me here Three days grace - Wake up Underbart :) /Mats A. |
|
| Tato's album "200km/h in the wrong lane" är rätt ok i bilen.... | |
|
HAHA! /// Bimmarkomanen |
|
|
Fick en ny favorit idag, iofs tryckte ja inte på så mycket extra, men ändå en skön bilkörar låt: Khoma - Hyenas /Mats A. |
|
| Om man gillar Trance skulle jag vilja slå ett slag för = Tunnel trance force mixarna , finns upp till Vol 38 men jag gillar de runt Vol11 bäst men det beror säker på att jag är så gammal ;) | |
| Metallica så klart. | |
|
Grabber: Grymma sidor du postade! Stor procentdel av utbudet som passade mig som handen i handsken, tackar! ;) |
|
|
Det finns ju hur mycket som helst i olika genrer som åker på i bilen och ger fart. Några kanske märkliga exempel, men jag känner ett behov av att bredda exemplen med det som spelas i min bil och som påskyndar färden. Tjajkovskis balleter (valserna) Beethoven "An die Freude" choraldelen. Några 60/70-talsdylan. (tex. Masters of war, Lay Lady Lay, Father of light) (lyssnar på nu) Lika gammal funk som tex "War" elller Wild cherry = livsfara för körkortet. King Crimson "21 st centure schizoid man" från Liven USA. ojojoj "Fire" med Arthur Brown från 68? (lyssnat på idag sjunger ta mig fanken bättre än Ian Gillan när han var i 20-årsåldern) Zappa hela Overnight sensation. Santana 2.a o 3.e skivan. Varför inte lite Bobban, Tosh, och Wailer när det är varmt och sommrigt? Talking heads Remain in light - Eno/Byrne: My life in the bush of ghost Ok lite mer mainstream finns det också Det mesta med Led Zepp, Tool hela "1000 days", Alice in chains. Anåda det tycks knapp finnas något jag vill ha i bilen som är nyare än 70-tal! Mvh Mikael |
|
| det bästa musiken för mig är när jag drar ner Rutan och hör den varva :p finns nog inget skönare ljud som dessutom får mig att vilja åka ännu fortare :D | |
|
Fler favoriter.......Älskar alternativ musik =) Queens Of The Stone Age - Little Sister Länk Billy Idol - White Wedding....Klassiker Audioslave - Show Me How To Live audioslave - be yourself...Chris Cornells stämma är världsklass.. kent- VinterNoll2.... Smashing Pumpkins - Stand Inside Your Love The Smashing Pumpkins-The Everlasting Gaze Thomas Rusiak Hiphopper The Sounds - Painted By Numbers.......Helsingborgs band för fan! =) The Sounds - Living in America Torgny Melin's - Dansbander....Tja va fan?? Cover,,,,funkar på fyllan.. Mvh Björn |
|
|
« Kobojsarna - Sång om ingeting » Eller: System of a down - Old school Hollywood!! Psychadelic och Progressive Trance: Shiva Candra, Miraculix. Infected Muschroom, DJ Promon, Tomtar i trollskogen med mera.. ¿ |
|
|
Lyssnar på mycket men låten Mars med Soulfly brukar få pedalen hårt pressad mot golvet. Byter jag upp mig till en större motor till våren kommer nog samtliga Soulfly plattorna få stanna hemma annars kommer nog kortet sitta löst till :) |
|
| Länk dimmu borgir - entrance, helt enkelt bäst, speciellt live | |
| headbangningen i slutet på entrance livevideo måste vara nått slags rekord | |
|
Allt med Muse- Precis ALLT!! |
|
|
Pink Floyd. "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Astrix Infected mushroom Promon Artax Miranda Gms Skazi Cosma Hux flux Kindzadza psysex Scatterbrain Jahbo Ocelot Shiva Shidapu Sculpture of life Fungus funk Parasense Para halu Osom Psykovsky psycho drive legohead Rev Mic E-jekt Mad genderbender orka inte mer :P detta för min blyfot att funka bättre! In trance we trust! |
|
| Ebba Gröns låt Beväpna er e bra=D.......... | |
|
IRON MAIDEN FLAYEN |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.