|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
| Någon som har lust att droppa en playlist på grym musik man kan ha i bilen? Helst något rivigt som får en att gasa extra mycket ;) | |
Conan999 |
Trance Conan999 |
|
Håller med Conan999 =) // M.v.h. Daniel |
|
| Lite mer specifikt, tack ;) gärna en playlist på 15-20 låtar! | |
|
Dessa är ju lite mainstream trance men jävligt goa på en tom E6 tidigt på morgonen... System F - Out Of The Blue BT - Flaming June Chicane - Halcyon Gouryella - Walhalla Lange & The Morrighan - Follow Me Lost Tribe - Gamemaster Veracocha - Carte Blanche Planet Perfecto - Bullet In The Gun |
|
|
Eastbound & Down - Smokey and the Bandit =) "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
| Säger bara hårdrock :) | |
|
Lyssna igenom Timbuktus låtar... inte samma tempo som trance men vissa låtar får iallafall mig att gasa lite extra. Dock inte just nu, har ingen stereo i bilen... _____Vraum!_____ |
|
| Tycker Crisses låtar är klockrena. Lyssnar också mycket på den typen av musik i bilen. | |
|
Billy Idol -White Wedding Creedence Clearwater Revival - Fortunate Son Creedence Clearwater Revival - Travelin' Band Dire Straits - Money for Nothing Knack - My Sharona Derek and the Dominoes - Layla Eurythmics - Sweet Dreams John Fogerty - Rockin' all over the World INXS - Need you Tonight INXS - New Sensation Led Zeppelin - Heartbreaker Led Zeppelin - Immigrant Song Peter Gabriel - Sledgehammer Queen - We Will Rock You Queen - Hammer to Fall Ramones - Sheena is a Punk Rocker Ramones - I wanna be Sedated Sheryl Crow - All I Wanna Do Stevie Wonder - Master Blaster Thin Lizzy - Jailbreak U2 - Mysterious Ways Wilmer X - Kör dig död ZZ Top - Sharp Dressed Man ZZ Top - Can't Stop Rockin AC/DC - It's a long way to the top if you wanna rock'n'roll AC/DC - Dirty Deeds Done Dirt Cheap /// Gunnar E. |
|
|
Mina favoriter: Länk Länk OBS! Ni som är inte hörselsakdade än - sänk volymen :) BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Detta är förståss en smaksak vad man gillar för typ av musik men ska jag köra hårt så hör jag gärna på Dark Tranquility, Soilwork eller liknande. För de intresserade så finns några videos på YouTube. Dark Tranquility - Monochromatic Stains Länk Soilwork - Stabbing the Drama Länk Inte musik för alla men åsikter är ju som bekant lika som r**hål, alla har en egen. Och det är ju bra, skulle bli ganska tråkigt annars =D |
|
|
Så sant att det är en smaksak, men Pantera, The Who och Led Zeppelin får mig att öka farten varje gång. |
|
|
Hårdrock - Pantera, monster magnet, hatebreed.. House/techno - armand van helden, johan gielen, dj tiesto.. Dessa rekomenderas om man vill gasa iaf tycker jag! Men de funkar på gymmet med om man sysslar med det också ;)) /// Bimmarkomanen |
|
|
Musik och Musik, men introt till Björnes-magasin är kalas på en krokig landsväg=) ///M-Power När du älskar att köra |
|
|
Haha nu blev det fel pga tidsändringen så mitt inlägg hamnade innan a_wingard73. Jag skrev efter honom ju! Hahah va skummt! /// Bimmarkomanen |
|
| highway to hell med AC-DC är bra när man är på väg till jobbet :) | |
|
Allt med Rammstein funkar för mig. "I have done this a thousand times,and no one has been hurt (much)." |
|
| Vad som helst med In Flames. Men helst nåt från grymma Whoracle, tighta Clayman eller elaka Reroute to remain. Rekommenderas :) | |
| Länk | |
| För att orka med att lyssna på trance behöver man ju vara knarkare, skulle köra av vägen med sånn musik i mitt system. Snabb hårdrock för snabb körning ska det vara enligt min mening... mycket insprirerande... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.