|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Priser då? //Fredrik |
|
|
här kommer lite bilder från bmw:s egen hemsida Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk ser ju bättre o bättre ut för varje gång man ser den |
|
|
här komemr lite bilder medde nya m-paketet till caben Länk Länk |
|
|
Tack bmw_jerry, du är en klippa på att bifoga länkar till bilder :) Vad tycker ni? Jag tycker cabben (och coupén) är ett viktigt steg i rätt riktning från de mest hysteriska Bangle-linjerna. Inte nog med att E46:an ser gammal ut i jämförelse, jag kan nästan tycka att den nya är snyggare än E46! Men det är ett svårt val. E46:an ser så väldigt klassisk ut (vilket är bra!), inte minst med tygtaket. /L |
|
| tycker faktist att bakkolen är ett rent mysslickande... den ser bilig och plastig ut men fronten däremot är väldigt lik m6:ans och ser rätt bra ut.. | |
| Svärmor fick sin 335 cab levererad i fredags. Silvermetallic och beige skinn med svarta högblanka paneler. Fin bil som jag dock inte hunnit testa mer en att cabba upp och ner en gång. | |
SpineKracker |
riktigt snygg, så jävla synd på plåtcabben bara. HATAR plåtcabbar hehe |
| grandy wow vilken svärmor du har ehhe.. | |
|
Såg en för första gången häromveckan, i Götet. Nercabbad. Plåttaket gör att den känns mer som året-runt, men nog var det gamla tygtaget lika bra i praktiken? Tycker nog att E46 cab är oslagbar i designen, den slås i alla fall inte av den nya. Mörkblå E46, Alpina-fälgar... oj oj oj. Den nya är säkert fantastisk på alla sätt och vis, dock. Grattis till de som kommer att äga den :) /Leo |
|
| bmw_jerry: Javisst är man lyckligt lottad, hon hade 330ci och 320i innan så hon är en trogen BMW-kund och det ju aldrig fel... | |
| här kommer en länk på en ac-schnitzer stylad 335:a Länk | |
|
Ruggit snygg enligt mig! Och viken show takfällninger ger, dock tar det upp duktigt med utrymme med tacket i skuffen! "Always a driving machine" Länk |
|
| jag sparar till m3-caben :P hoppas man får råd en dag och att den blir lika fin som coupen hehe | |
| nu i efterhand undrar jag vad ni tycker om e93 cab samt om det är nån som köpt en? personlgen så gillar jag den beiga väldigt mycket... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.