AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
10.875

Nu finns det officiella bilder på 3-serie cab E93.

Sida 4 av 4
Priser då?

//Fredrik

här kommer lite bilder från bmw:s egen hemsida Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk

ser ju bättre o bättre ut för varje gång man ser den
här komemr lite bilder medde nya m-paketet till caben Länk
Länk
Le
303
LeoniAquila
Volvo V90 B4 -21
Lynk&Co 01 -22
Tack bmw_jerry, du är en klippa på att bifoga länkar till bilder :)

Vad tycker ni? Jag tycker cabben (och coupén) är ett viktigt steg i rätt riktning från de mest hysteriska Bangle-linjerna. Inte nog med att E46:an ser gammal ut i jämförelse, jag kan nästan tycka att den nya är snyggare än E46! Men det är ett svårt val. E46:an ser så väldigt klassisk ut (vilket är bra!), inte minst med tygtaket.

/L
tycker faktist att bakkolen är ett rent mysslickande... den ser bilig och plastig ut men fronten däremot är väldigt lik m6:ans och ser rätt bra ut..
Gr
2.160
Grandy
X1 sDrive18i U11 M-Sport -24
997 GT3
Svärmor fick sin 335 cab levererad i fredags. Silvermetallic och beige skinn med svarta högblanka paneler. Fin bil som jag dock inte hunnit testa mer en att cabba upp och ner en gång.
SpineKracker
riktigt snygg, så jävla synd på plåtcabben bara. HATAR plåtcabbar hehe
grandy wow vilken svärmor du har ehhe..
Le
303
LeoniAquila
Volvo V90 B4 -21
Lynk&Co 01 -22
Såg en för första gången häromveckan, i Götet. Nercabbad. Plåttaket gör att den känns mer som året-runt, men nog var det gamla tygtaget lika bra i praktiken? Tycker nog att E46 cab är oslagbar i designen, den slås i alla fall inte av den nya. Mörkblå E46, Alpina-fälgar... oj oj oj.

Den nya är säkert fantastisk på alla sätt och vis, dock. Grattis till de som kommer att äga den :)

/Leo
Gr
2.160
Grandy
X1 sDrive18i U11 M-Sport -24
997 GT3
bmw_jerry: Javisst är man lyckligt lottad, hon hade 330ci och 320i innan så hon är en trogen BMW-kund och det ju aldrig fel...
här kommer en länk på en ac-schnitzer stylad 335:a Länk
Ke
711
Kenta
G31 520dAT -18
Ruggit snygg enligt mig!
Och viken show takfällninger ger, dock tar det upp duktigt med utrymme med tacket i skuffen!

"Always a driving machine"
Länk
jag sparar till m3-caben :P hoppas man får råd en dag och att den blir lika fin som coupen hehe
nu i efterhand undrar jag vad ni tycker om e93 cab samt om det är nån som köpt en? personlgen så gillar jag den beiga väldigt mycket...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.