|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Frågan är om KVD kan veta om det. I registreringshandlingarna lär det knappast stå annat än att bilen varit ägd av ett leasingbolag. Hur skulle KVD kunna ana att bilen varit uthyrd som banbil? //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
|
Mig veterligt äges den av en Herr minns-ej-namnet-pga-att-det-var-mycket-ovanligt:s företag som hyrde ut det till Motorevents så på så sett var det en förmånsbil. Denne Herre hade ett stort larmföretag i Motalatrakten med flertalet anställda. PS Bilen är inte gjord för att köra Mantorp Park med enligt min utsago efter ett antal varv utan bör hållas på Autobahn, för tung. DS Mvh Asken |
|
| F.Ks Vakter Heter den enskilda firma som leasat bilen när den var ny.. | |
| så hans bolag har kursat ? märkligt .... | |
|
Inte säkert, Denna firma som brukat bilen i 1 månad =) däremot:Imu Stål AB Organisationsnummer: 556555-2147 Företaget är försatt i konkurs det senaste året Konkursdatum: 2006-10-10 Konkursförvaltare: Rosengrens Advokatbyrå KB Tingsrätt: Borås tingsrätt |
|
| Hmm..Vet inte varför jag börjar tänka på skalbolag+målvakter..=) | |
| Vid skalbolagsaffärer är det rätt sällsynt att det finns ngt kvar i bolaget vid konkursen, En M6:a är ju värd en del, så den hade man nog fört över på annat bolag innan man kursar om man haft målvakter. | |
| Hubbe..Det är därför det finns leasingspärr vetdu.. | |
| I detta fall var det Danske Bank som gick på en mina..(Har jobbat ganska mkt. med återtag av bilar) | |
|
Om nån är intresserad..=) Föregående ägare 1 Personnr/Orgnr: 556555-2147 Namn: IMU STÅL AKTIEBOLAG Adress: TAGENEVÄGEN 34 B Postnr: 425 37 Ort: HISINGS KÄRRA Förvärvsdatum: 2006-09-04 Leasinggivare: 699071-4096 Namn: DANSKE FINANS/DANSKE BANK SVERIGE |
|
| Jag vill inte lägga ut namnet på första brukaren då jag lär vara ute å segla enl. PUL, Men den som är sugen på vagnen kan nog få fram det via namnet på vaktfirman. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.