|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Den klart snyggaste alpinvita e34 jag sett Länk Tom en av dom snyggaste överhuvudtaget.....så j**la läcker :) Bara en sak fattas... Shadowline. Mvh, Jan. | |
|
Måste hålla med om att den var riktigt fin fick lite smak på hur man kan göra med min www.gatbilar.se/jensa |
|
|
Jag är inte mycket för vit, men den blev helt ok efter makeovern:) Ska vi prata vit E34 finns det bara EN: Länk - M5-95 (bilden lånat från Stephan735i blogg) Min gamla pärla: Länk |
|
|
U-turn; Det som fattades var snarare fräscha däck, den bilen är skrot sedan ett par veckor en del snygga uppgraderingar gjordes men breda fronten tyckte inte ägaren passade det tycker däremot jag så M5-95 i helvitt är en vinnare alla dagar i veckan. Mvh Stephan |
|
|
Hehe...ok Stephan, synd på en sån fin bil. Tycker att denna är ändå snyggare än den b97_knl länkat till. Men smaken är som baken :) Mvh, Jan. |
|
|
Mycket snygg!!! men m5 kofångare, shadowline och "stora fronten" hade varit pricken över i:et!!! MVH//Joni Min pärla Länk |
|
|
den var riktigt fin. Dock så var fälgarna inte så snygga, påminde lite om porsche 911:s Cookiecutters från 70-talet... |
|
|
Jan; Visst var det en lyckad förvandling och ägaren letar självklart efter en likadan att bygga på ska du göra något sådant med din 520? Eller är det redan gjort? Mvh Stephan |
|
|
Tycker faktiskt inte att chromeline var så ugly ändå på bilen. Normalt hatar jag allt som inte har med shadowline att göra, men på silver och vita bilar ser det inte så hämskt ut. My 5 cents bara... Älskar fälgarna. MVH, Danjel (fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
Paap Reeder |
... vitt i vilken form det än vara månde är usch å fy! MVH /// Paap R |
|
Fälgarna känns lite bekanta... :) l l l l V / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Nääää Tyckte den såg fin ut i originalskicket , fälgarna var ju asfula. Billy / Kattmannen |
|
| Snygg särskilt fälgarna synd dock att den är marginellt för hög i bak, bilen lutar ju framåt uggh!! Mvh Danne | |
| Nån som har koll på var fälgarna finns att köpa? blir ju lite sugen faktiskt | |
| Jo visst, snygg bil. Sånna blir dom om man vårdar dom. | |
|
Carlsson: Kolla här : Länk MVH, Danjel (fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
|
Brukar inte gilla vitt på bmw,men de där va verkligen fin!! Men usch va fula e34 är helt orginal asså...uhhh!! |
|
|
Vilken sänkning kan han ha på den där vita? blev riktigt bra....tycker annars de brukar va lite knepigt att få till sänkningen perfekt på e34:an. Från samma sida:Länk den första svarta där,så perfekt...så en e34 ska de ut! :) |
|
|
Haas: Ungefär samma sänkning fast Touring... Länk MVH, Danjel (fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
|
Så fin orginal.... så uppfuckad den bara kan bli efter modifiering:( Fina E34 är ju om inte ovanliga så i alla fall inte helt vanliga, alla är ju mer eller mindre stylade, suck... |
|
| Danjel: Snyggt! men va är de för sänkning? är de så mycket som 60/40? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.