|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Nämnen Aron, kan inte både äta kakan och behålla den ;) /// Bimmarkomanen |
|
|
AronMaiden: Kul att se att du är nöjd med din nya maskin. Jaså du kommer inte under 15' för försäkringen. Nä det låter ju ifs. rimligt då du är under den magiska åldersgränsen enligt Förs.bolagen. Har du kollat med BMW? Vad skulle dom ha? Hoppas det löser sig / Jimmy |
|
|
Jimmy: Såg de nya bilderna du la in...hrmm faan nu blir jag avundsjuk :( heh måste börja göra nåt med bilen vet ja! ;) /// Bimmarkomanen |
|
|
Bimmer330ci: Javisst att styla upp den lite smått är inte fel. Men det gäller att passa sig så det inte ser för mycket ut så man förstår sin 330 ist. Min 330 har ju ett fabriksmonterat kitt ifrån AC Schnitzer som bla. innefattar.. chassi, kräningshämmare, stabiliseringsstag, yttre styling, sportavgssystem, kolfiberpaneler mm. Ville ha en speciell 330 när jag letade och det hittade jag oxå tycker jag. Hör av dig om du är intresserad av Ac Schnitzer prylar, jag kollade nämligen upp lite ang. dessa prylar till min brors fd. 330. Mvh Jimmy |
|
| Hmmm... Två funderingar till har jag. SMG-lådan. Nör kom den? Och är den något att rekommendera? Sen ang. BMWs fyrhjulsdrift? Är det ett bra system? | |
|
Jo jag vet man ska inte överdriva, kan lätt se ut som ett rymdskepp annars, men så som du har på din 330 är det bara stilrent och snyggt. Alltså inte för lite och inte för mycket, precis lagom ;) Ang prylarna, kan du få nåt bra pris kanske? Tänkte börja kanske nu över vintern lite smått, inget seriöst dock. P.s Har din bror en 330 med?? F*n va rätt isf verkar nästan va genetiskt ju, hah! Ha det gött så länge! /// Bimmarkomanen |
|
|
Oj sorry såg nu att det var din brors fd 330! Mitt fel.. /// Bimmarkomanen |
|
| Joo apropå M-paket. Är det bara kjolkit och fjädring som ingår i det? Inget med bromsar och ratt exemplevis? | |
|
japps, M-ratt, belyst M-knopp, insteglister, m-fotstöd, vita blinkers runtom, backspeglar, kjolkit, fjädring, starkare bärarmar. Enbart stilrent!!!! |
|
|
Det ingår väl m dämpare med har jag för mig, inte bara fjädrar eller har jag fel? /// Bimmarkomanen |
|
|
Ett m-sport paket på E46 innehåller inte m-speglar, inte heller någon belyst knopp. Vita blinkers är inget som har med saken o göra heller,standard på svensksålda bilar from 00 dock. M-spoilerläppen på bagagen ingår med i m-sportpaketet. Även sportstolar ingår samt svart innertak. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Det är belyst M-knopp på min i allafall. Det är inga M-speglar, men har för mig att dem inte är som på valiga CI, jag kanske har fel. Visst, spoilern, sportstolar är med och svart innertak. Enbart stilrent!!!! |
|
|
Wendtan: Vad säger du om dämparna, som sagt? /// Bimmarkomanen |
|
|
Det finns vad jag vet inget som heter m-sport chassi på E46. Det finns ett sportchassi som sitter standard på coupe. titta här Länk Sportchassit har både andra dämpare och fjädrar än standard chassit. Det finns inga specifika m-sport speglar. Det finns coupe orginal: Länk och m3 e46 spegeln: Länk Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Givetvis är ja yr i nattmössan på här på morgonkvisten, det finns absolut något som heter m-sport chassi, vilket framgår tydligt av min länk. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Jag hade fel angående backspeglarna. En annan sak inträffade igår. Var iväg med bilen och fick prova DSCIII som jag har i bilen nu. kan säga att det var mycket konstig känsla, har aldrig upplevt det innan. Det stred mot fysikens lagar så att säga. Enkelt sagt, så kändes det som att någon tog tag i bilen med en jättehand och körde den på rätt spår. Hoppas ni förstår, eller kan någon som kan förklara detta lite bättre berätta vad det som händer med bilen igentligen, när den börjar spåra ur. Enbart stilrent!!!! |
|
|
Det är några olika faktorer som spelar in, de beskrivs ganska bra här: Länk Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Mocke: Är det första gången du upplever detta?! Heh, du har tydligen varit för snäll mot bilen kan jag säga.. ;) /// Bimmarkomanen |
|
|
hehe jag har precis köpt den Enbart stilrent!!!! |
|
|
Aha! Grattis då!! :D /// Bimmarkomanen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.