AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
2.350

Beställa ny 325i E91

Sida 2 av 2
Bi
3.797
Bianca
130iM-Sport LCI E87 2009/12

Tycker att du ska köpa navi pro och inte nån eftermarknadsnavi..Det är SÅ FULT...............................

Min bil: Länk

Sebbe
Bi
3.797
Bianca
130iM-Sport LCI E87 2009/12

Eftermarknadsnavi hör hemma i andra bilmärken,men inte en bmw..Så Eric lyssna inte på dom andra.....Det blir en helt annan helhet i instrumentbrädan med navi pro.....
Er
151
Eric86
Bmw Ci ("min")
Bmw 120dM -07 (min mors)
Anledningen till att beställa navi pro är till 99% att det är snyggt, och ja vi hittar till jobbet, lokala köpcentrat mm utan navi. Panorama glastak är ju oxå bara en "snygg grej", men bilen borde åtmistånde bli attraktiv på beg. marknaden om några år.
Er
151
Eric86
Bmw Ci ("min")
Bmw 120dM -07 (min mors)
Finns ju många snygga individual färger, men det sticker väl iväg ganska rejält i pengar känner jag på mig.Länk
Denna är ju grymt snygg förutom den vidriga färgen på interiören, dock mycket läckert med pianolack!
Eric86; Bra specifikationer ni gjort, jag rekommenderar M-paket (jag gissar på stort sug även på E90/E91 precis som för E46/E39) och Individual Estorilblau har för mig sonderlack kostar ca 18tkr till 3 serien duger vanlig färg är Saphirschwarz nummer 1 med LeMansblau på andra.

Inredningsfärg grått läder på första, sedan svart följt av beige, glastak och fabriksnavi hade jag inte velat vara utan på en så pass lyxig bil bättre och snikbeställa en 318i än en 325i.

Mvh Stephan
Grått läder ser lätt lite sunkigt ut efter några år, tyvärr.

Keep Your Distance!
Buspelle
E90 är betydligt snyggare utan M-paketet. Fronten på M-paketet är fruktansvärt ful och förstör bilens harmoni, men smaken är som baken....
Ke
711
Kenta
G31 520dAT -18
M paket lyfter kärran.
Har enbart fått postiva reaktioner och är själv helnöjd.
Länk till min gobit Länk
Att man sedan får en hel del godsaker i paketet är inte fel!
Satsa på komfortöppning, xenon och hifi om du vill ha en möjlighet till bättre ljud, se annan länk om detta!
Men smaken är som baken pelle imitt fall snygg ! :-)

"Always a driving machine"
Buspelle
Tog kanske i lite när jag sa att M-paketets front är "fruktansvärt ful", snarare är det allvarlig "kepsvarning" kanske - ser helt enkelt lite hemmasnidat ut. Eftersom jag råkar tycka att E90 i originalutförande är en klockren fullträff designmässigt inkl bakljusen (vilket inte alla tycker), så blir M-paketet något som förstör den oerhört fulländade harmonin i originalutförandet.
El
622
ElakaKatten
330iXTM -21
320iT -07
Mustang Boss 302 -12
Buspelle: Måste säga att jag håller med dig en aning, men inte helt. Tycker att M-paketet egentligen är lite dekaltrimning för rätt mycket pengar. På plussidan tror jag att det har en bra inverkan på andrahandsvärdet. Nu köper man väl inte en bil i första hand för att sälja den utan för att äga den, men det är ju en del av affären.

Kentas räcer är jäkligt snygg, den färgen får man väl bara med M-paketet? Fälgarna som följer med i paketet är också mumma. När jag beställde min prioriterade jag ner M-paketet till förmån för comfort+advantage, men hade jag haft 30-40 kkr till att köpa bil för hade det blivit M+läderklädsel också...

/ElakaKatten

den rostbruna klädseln är ju riktigt fin :D den har ja själv och ja.. den är riktigt nice som ja sa
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.