|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Jag köpte min bil som Gul Så här funkar det En Grön bil beställer du som vanligt coh den kommer efter 8-10 veckor En Gul bil är en bil som kan sätta in vad du vill dock när du gjort ditt val är det omöjligt att i efterhand ändra spec dock får du vilen efter 4-6 veckor levererad Det är det som är bonuset du får bilen 1 månad tidigare Jag beställde 15 augusti fick bilen den 28 september |
|
|
Vem som helst får ta denna bilen, den som först registerer den får den av alla bmw säljare i sverige. Den kan bli säg en 116i el. 120d m.m. |
|
|
Vadå? Om jag känner mig säker på min Spec, så ber jag dom "göra den gul" och så får jag den snabbare? eller vadå? |
|
|
Så gul är egentligen sista steget innan produktion? Går tyvärr inte att få bilen fortare :( ibland kan den nog hoppa nån vecka av nån anledning (var ingen skillnad för mig iaf trots att "specen" varit samma sen början av oktober :( |
|
| Den ska ha byggts den här veckan så nu är det inte så långt kvar, 2-3 veckor? Säljaren lovade att dom skulle försöka få igenom den fortare p.g.a. att jag fått vänta så länge... | |
| Well, då kom bilen äntligen (igår natt) Dock har posten klantat sig med den postväxel jag beställt från banken (Skandiabanken). Den skulle kommit idag så vi får hoppas att den kommer imorgon så man äntligen kan hämta ut bilen :) | |
|
TJOHO! Äntligen leverans :) 64km än så länge och mer blir det ikväll när man ska åka och lämna sommardäcken :) Riktigt nöjd än så länge, lite surt väder och dubbdäck men sånt kan man leva med :) |
|
|
Gött!!! När får vi se lite bilder? Tror aldrig det har varit så kul att köra bil som med ettan. Min BMW120d: Länk |
|
|
Med 16" vinterfälgar :) Länk |
|
|
Snygg! Är du nöjd so far? Min BMW120d: Länk |
|
|
Hej! Äntligen har min 118i kommit, ska åka och hämta den på lördag :) var tvungen att åka och tjuvkika idag, ratt, stereo och interiörlist var fel :( skulle vara M-sportratt, professional-stereo och gomerasvarta lister! Hoppas att BMW kan eftermontera dessa!? |
|
|
Jäkligt nöjd än så länge :) >> Ettan, shit det var inte många rätt där inte, allt det går att eftermontera skulle jag tro, frågan är om handlaren har lust att ta kostnaden eller om dom hellre beställer en ny bil. Min bil kom utan xenon, dom beställde dock en annan bil för att det skulle kosta 35.000:- att eftermontera drygt.. |
|
| >> Ettan, beställer dom en ny får du ju vänta, dock får du den faceliftade varianten skulle jag tro.. alltid något isåfall | |
|
Talade med min säljare idag, de kunde byta ut ratt och lister men inte stereon och kompensera priset med ett par tusen :( tycker jag inte är ok. vad tycker ni? |
|
| Inte ok, de spelar säkert på att du inte vill vänta. | |
|
några tusenlappar försvinner utan att det märks, men du kommer alltid att gräma dig över den saknade proffesionalstereon! |
|
| Varför skulle de inte kunna byta ut stereon? | |
|
Jag vet faktiskt inte, förmodligen tycker han att det blir för dyrt men jag ska väl inte behöva lida för att säljaren har glömt att beställa dessa saker!? |
|
| säljaren sa till mig att det funkade bra att spela mp3 skivor i den vanliga sterion men det funkade ju inte men så här i efterhand så tycker jag det funkar okej säg att du ska ha en ipod installerad istället. | |
| Äntligen verkar det ordna upp sig, jag får M-ratten, listerna och en ipod monterad + 2000kr extra i rabatt, verkar ok! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.