AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.994

Vad tycker ni om lacken på denna?

Sida 2 av 2
En Subaru impreza hade sett skoj ut i den färgen, eller en Mini, eller möjligen en Z3. Men en stor E39 touring njaoeeäää... Men unik blir den i alla fall så det blir det stilpoäng för. Kul att någon vågar så att säga...
Visa användare
2.178
Herr Gaspedal
BMW 535D -07 M-Sport
Skinkan: Även jag gillar grått skinn =)

Schnelle fahrt, Härliche fahrt. Länk
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Visserligen har 80-tal gått o blivit lite mode igen men om det även innefattar den raggarlacken vete sjutton.
Patetiskt är min kommentar..

Min Cabrio Länk
visst är grå inredning snygg men med rätt färg på utsidan av bilen.. men som ssagt vore ett objekt att bygga vidare på
Mycket läcker men det enda problemet är om man blir tvungen att lacka om något. Färgen är riktigt dyr..... vet av egen erfarenhet.
KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
Finns en Peugeot Expert här i E-tuna med just den lacken! Funkar som företagsbil. Har hört pris på 7 pix litern??? Kan det verkligen stämma?,...så nog är det svindyr, obättringsbar färg...Den skiftar i allt från svart till lila, till röd, grön o gul o ett odefinierbart spektra däremellan....helt sjukt att det går att göra så med en lack!!!

/A

BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel.
Minst sagt iögonfallande, funkar på vilken bil som helst men som sagt bruksvärdet är lågt med tanke på skötsel.
KRAFTWERK vet vilken bil du menar men jag tror itne att det är riktigt smma.. den här skiftar nog inte i alla dem färgerna
ta
2.494
tarzan325
E61 520d M-sport -08
7500 till 42100mil.

F11 520d M-sport -15
Hur bär man sig åt för att få rätt nyans OM man skulle råka buckla en framskärm eller rosten äter upp huven?

Tycker bilen var cool, men man tröttnar nog snabbt på den..

Diesel-räsern
/Rickard
Den var riktigt ful!
kolla denna Länk det är väl spdan lack KRAFTWERK menar...
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
bmw_jerry;

är det din bil? Känner igen det där felaktiga brukandet av ordet "dem", nämligen...no offense! :)
Ja
11.288
Janne T
523i-97
M5-99
Alfa Romeo 156 2,0 TS-98

Sani>>>Jag tycker också att det är svårt med "de eller dem" i skrift som säkert många har märkt :)

Ser att just detta brukar vara lite svårt för många :)
Ska inte säga vad jag hade för betyg i svenska heller ;)

Mvh Janne.
KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
Bmw-jerry:

Ja, just sådan lack är det jag menar...! Det är ju helt sjukt, o rätt snyggt, fast som företagsbil, då...Bra reklam för färg, om inte annat ;-)

/A

BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel.
Sani: vad menar du med är det din bil?? vilken menar du?? är det inlägget till kraftwerk du syftar på?? isåfall menar jag med "dem" de färger som han nämner
sk
252
skinkan
M3 cab 98
535 dam-sport touring 07
bmw 645 cab 12v
730 95 e38
3,0cs 72
Nu är bilen tråden handlade om såld eller annonsen borttagen.

Jag blev inte den lycklige ägaren,undrar om den är på väg till sverige?
Länken fungerar som sagt inte längre, vad var det färg?

Keep Your Distance!
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Clubsport och ni andra som inte sett, här är den:)

Länk
Länk
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.